دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1402 - 18:34

کاسترو: آماده بازی با پرسپولیس هستیم/ استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد

کاسترو: آماده بازی با پرسپولیس هستیم  استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد
سرمربی تیم النصر گفت: مقداری برای بازی با پرسپولیس خسته هستیم اما آماده این بازی هستیم.
کد خبر : 868709

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لوئیز کاسترو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:  این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است و بازی سختی در پیش داریم و ما جزء شانس‌های اول این گروه هستیم. مقداری برای این مسابقه خسته هستیم اما آماده این بازی هستیم.

وی افزود: ما دو تا شانس‌های اول و قوی‌ترین تیم‌های این گروه هستیم. آماده بازی فردا هستیم و خود را برای این مسابقه آماده کردیم. یک کم خسته هستیم ولی آماده دیدار با تیم پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم النصر در واکنش به ینکه با مهار رونالدو تیمش خلع سلاح خواهد شد، تصریح کرد:‌ همه می‌دانند رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و در مسابقات اخیر تاثیر مستقیم روی امتیازهای تیم داشته و گل‌های زیادی زده است. همچنین در بازی‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و قطعا فردا هم خیلی آماده است تا به تعداد گل‌هایش اضافه کرده و بهترین عملکرد را داشته باشد. از این دید نگاه می‌کنیم‌.

وی درباره بازیکنان لژیونر تیمش گفت: ۱۲ بازیکن خارجی برای این بازی داریم اما تیم ما کمی خسته است. فشار بازی‌های ما زیاد است. ۷ بازیکن خارجی با خودمان به تهران آوردیم تا اگر کسی مصدوم شد از نفرات دیگر استفاده کنیم. با این همه هنوز لیست بازیکنان خارجی ما برای بازی فردا مشخص نیست.

کاسترو در خصوص اینکه بازی فردا در غیاب تماشاگران برگزار می‌شود، یادآور شد: در دوران کرونا بدون تماشاگر بازی کرده‌ایم. بهتر این بود که مقابل تماشاگران بازی کنیم. استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم پر باشد. درباره هواداران النصر باید بگویم با اینکه در این بازی حضور ندارند اما انرژی‌هایشان پشت ماست و می‌خواهم از خانه ما را تشویق کنند. در پایان جا دارد از ایمنی و امنیت و حس مهمان‌نوازی در تهران تشکر کنم. ان‌شاءالله فارغ از اتفاقات داخل زمین با همین حس خوب ایران را ترک کنیم. ایرانیان دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند. طرفداران النصر هم به همین شکل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته