دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 13:59
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد:

دانشجویان سرمایه اصلی دانشگاه برای بالندگی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد با بیان اینکه دانشجویان سرمایه اصلی دانشگاه برای بالندگی هستند، گفت: «دانشگاه به وجود شما افتخار می‌کند شما سفیران دانشگاه ما هستید. با سرمایه گذاری در این دانشگاه دوران طلایی عمرتان را گذاشتید و حالا به عنوان متخصص وارد جامعه می‌شوید.»
کد خبر : 86855

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا رضایی شیرازی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان این واحد با تبریک به دانش‌آموختگان و خانواده‌های آنان، فارغ التحصیلی را پایان راه ارتباط با دانشگاه ندانست، بلکه آن را آغاز ارتباط علمی با دانشگاه نامید.


وی گفت: «راه بزرگ و طولانی در پیش است و دانش آموختن پایان راه نیست.»


رئیس واحد گنبد افزود: «با سرمایه گذاری در این دانشگاه دوران طلایی عمرتان را گذاشتید و حالا به عنوان متخصص وارد جامعه می‌شوید. فارغ‌التحصیلی باید بتواند در جامعه تحول آفرینی کند و در تولید ثروت نقش موثری داشته باشد.»


رضایی شیرازی گفت: «تک تک شما در حوزه کاری خود باید کارآفرین باشید و نوآوری‌های شما به جامعه کمک خواهد کرد. اگر تنها مصرف کننده باشیم و نو‌آوری نداشته باشیم نه خود از زندگی لذت می‌بریم و در جامعه احساس خوبی نسبت به ما نخواهد بود.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد، دنیا را به بازاری تشبیه کرد و افزود: «هرکسی در این بازار اجناسی را خرید و فروش می کند و در این میان عده ای کسب خوبی انجام می دهند که از عمر خود بهترین بهره را می‌برند.»


در این مراسم که با حضور دانش‌آموختگان و خانواده آنان و هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی- مذهبی ویژه‌ای از جمله اجرای نمایش طنز، مداحی، پخش چندین کلیپ طنز دانشجویی و نیز قدردانی از فارغ التحصیلان با اهدای لوح و هدیه به دانشجویان برتر از برنامه‌های ویژه این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته