دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1402 - 15:21

درخشش دانش‌آموزان سما در مسابقات آسیایی سبک شوتوکان

درخشش دانش‌آموزان سما در مسابقات آسیایی سبک شوتوکان
دانش‌آموزان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مسابقات آسیایی سبک شوتوکان موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند.
کد خبر : 868004

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در مسابقات آسیایی سبک شوتوکان موفق به کسب مدال‌های نقره و برنز شدند. در این مسابقات از دبستان دخترانه دوره دوم سمای نجف‌آباد سامیا مؤمنی موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی در رشته کاراته سبک شوتوکان IKD، اسرا شجاعی موفق کسب مدال نقره کمیته و مدال برنز کاتا سبک شوتوکان IKD، مبینا باغدار کسب مدال برنز رشته کاتا سبک شوتوکان IKD و از دبستان پسرانه سما ۳ واحد نجف‌آباد علی شیخ آرپناهی موفق به کسب مقام دوم در رشته تکواندو و شوتوکان شدند.

سومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا سبک شوتوکان IKD باعنوان جام نقش جهان شهریور امسال به میزبانی کشور ایران در شهر نجف‌آباد اصفهان با حضور بیش از هزار و ۹۵۰ نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تعداد ۷۵۰ نفر ورزشکار مرد و تعداد یک هزار و ۲۰۰ بانوی ورزشکار و در مجموع یک هزار و ۹۵۰ نفر از ۱۸ تیم به رقابت پرداختند.

از میان همه بازیکنان و داوران باشگاه کمربند سیاه برای مسابقات سال آینده که در خارج از ایران برگزار خواهد شد، برترین‌ها انتخاب شده و اعزام خواهند شد.

در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگانی از کشور‌های ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، هند و تاجیکستان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کمیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته