دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران برگزار می‌شود

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران برگزار می‌شود
کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه توسط انجمن میکروب‌شناسی و سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 867972

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران که یکی از همایش‌های علمی مهم در زمینه میکروب‌شناسی است، تاکنون افزون بر ۱۳۰۰ نفر از پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند و ۱۰۰۰ مقاله ارسالی پس از داوری، مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

در این کنگره موضوعات متنوعی در حوزه میکروب‌شناسی پزشکی، میکروب‌شناسی کاربردی و صنعتی و زیست‌فناوری میکروبی در ۳۵ حوزه مختلف در قالب پانل‌های تخصصی در بیش از ۶ تالار سخنرانی به‌صورت همزمان مورد بحث قرار می‌گیرد و پژوهشگران نتایج تحقیقات و تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

حضور دانشمندان میکروب‌شناسی از کشور‌های مختلف در این همایش که به‌صورت حضوری یا برخط (مجازی) انجام می‌شود، امکان به‌روز کردن فناوری‌های مطرح در حوزه میکروب‌شناسی را از جنبه‌های مختلف برای پژوهشگران به‌ویژه دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی فراهم خواهد کرد.

در این کنگره سخنرانانی برجسته از کشور‌های فنلاند، آلمان، دانمارک، سوئد، ایتالیا، استرالیا، نروژ و هند حضور خواهند داشت و همراه با همکاران ایرانی خود در نشست‌های تخصصی به بحث علمی خواهند پرداخت.

یکی از برنامه‌های بنیادی این گنگره برگزاری اولین برنامه استعدادیابی با عنوان «استارواکس» است که فرصت لازم را برای اشتراک‌گذاری اندیشه‌های علمی بین پژوهشگران و بخش صنعت فراهم خواهد کرد. به همین منظور افراد مبتکر موضوع تحقیقات محصول‌محور خود را با علاقمندان بخش صنعتی در یک فضای آزاد برای گفتگو به بحث خواهند گذاشت.

بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران برگزار می‌شود

همچنین در حاشیه کنگره نیز نمایشگاه جانبی برگزار می‌شود. اطلاعات مربوط به این همایش از سایت ismcongress۲۰۲۳.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته