دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1402 - 15:28

ماجرای عجیب جذب گلر سوم در استقلال/ چرا نکونام صحبت‌های خودش در نشست خبری را فراموش کرد؟+فیلم

ماجرای عجیب جذب گلر سوم در استقلال  چرا نکونام صحبت‌های خودش در نشست خبری را فراموش کرد؟+فیلم
سرمربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های متفاوتی نسبت به دو هفته قبل انجام داد.
کد خبر : 867806

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط نکونام و مدیریت باشگاه استقلال اصلا مناسب نیست و صحبت‌های شب گذشته سرمربی استقلال در برنامه فوتبال این مساله را کاملا ثابت می‌کند. 

نکونام در قبال صحبت‌های علی خطیر شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در موارد مختلف موضع گیری کرد که البته قضاوت این مساله بر عهده مخاطبان فوتبال است که در این اختلاف طولانی چه کسی حق دارد، اما در لا به لای صحبت‌های شب گذشته سرمربی آبی پوشان یک اظهار نظر کمی عجیب به نظر می‌رسد.

نکونام در بخشی از صحبت‌های خود پیرامون محمد جواد کیا گفت: این بازیکن را بدون هماهنگی با من جذب کرده‌اند و به همین دلیل اعلام کردم در تمرین شرکت نکند، ولی سرمربی استقلال پیش از این در یکی از نشست‌های خبری مدعی شده بود من به مسئولان باشگاه گفتم اگر یک گلر زیر ۲۳ سال دیگر برای من بگیرند از آن‌ها تشکر هم می‌کنم. این نشان می‌دهد که نکونام پیش از این در جلسه با مدیران استقلال از آن‌ها درخواست جذب گلر زیر ۲۳ سال کرده، اما شب گذشته صحبت‌های دیگری را مطرح کرد.

با این شرایط کاملا مشخص است که سرمربی استقلال و خطیر با این شکل به مشکل می‌خورند و هر لحظه ممکن است از سوی طرفین اشتباهات عجیبی رخ بدهد.

فیلم اظهارات نکونام در یکی از نشست های خبری که گفته بود از باشگاه خواستم گلر سوم بگیرد را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته