دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1402 - 12:17

فرزامی: نکونام سر استقلال منت نگذارد/ این نحوه تیم‌داری غلط است

فرزامی: نکونام سر استقلال منت نگذارد  این نحوه تیم‌داری غلط است
عضو سابق هیئت مدیره استقلال گفت: نکونام نباید سر استقلال منت بگذارد و سرمربیگری در این تیم افتخار است.
کد خبر : 867733

غلامحسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص صحبت‌های علی خطیر و جواد نکونام در برنامه زنده تلویزیونی علیه یکدیگر اظهار داشت: برای من جای سؤال دارد سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه چرا مشکلات خود را در جلساتی که با هم دارند حل نمی‌کنند و اختلافات به اطلاع مردم می‌رسد؟ هرچه این بگوید و آن یکی جواب دهد باعث پیچیده‌تر شدن مسائل می‌شود. مشکلی را که با دست باز می‌شود نباید با دندان باز کرد. عیب بزرگ باشگاه استقلال دولتی بودن آن است و گناه دارد که باشگاه دولتی بماند، چون با این روشِ اداره بدهی بسیار سنگینی پیدا کرده است. باید به مردم واگذار شود تا بخش خصوصی بتواند آن را به بهترین شکل مدیریت کند.

دلیلی ندارد اختلافات را علنی کرد

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: جواد نکونام و علی خطیر باید در جلسات مشترک سنگ‌ها را وا کنند و به توافق برسند. مطمئناً عاشق چشم و ابروی یکدیگر نیستند ولی به خاطر آنکه در باشگاه بزرگ استقلال کار می‌کنند باید با هم به تفاهم برسند. چه دلیلی دارد در جمع خبرنگاران اختلافات را علنی کرده و مشکلات را از این راه حل کنند. این نحوه تیم‌داری غلط است. نکونام که خیلی بیشتر مصاحبه کرده، برود در جلسه با خطیر پیگیر حل مشکلات باشد. وقتی مشکلات در میان همگان گفته شود اختلافات بیشتر می‌شود و حل کردن آنها سخت‌تر می‌شود. حتی اگر از نکونام یا خطیر پرسیده می‌شود لزومی ندارد به مواردی که اختلاف را افزایش می‌دهد پاسخ داد. مدیریت تیم و باشگاه باید به نحوی باشد که حاشیه را از استقلال دور کرد.

سرمربیگری در استقلال افتخار دارد

فرزامی خاطرنشان کرد: دلیلی ندارد نکونام در برنامه تلویزیونی بگوید من از لیگ اسپانیا به استقلال آمدم و می‌توانستم در اوساسونا بمانم و مربیگری کنم. اگر او چنین ادعایی دارد همانجا می‌ماند و برای چه آمده است؟ او نباید سر استقلال منت بگذارد. اینجا ملک و املاک دارد و برای آن‌ها بازگشته است. کارش هم مربیگری است و باید افتخار کند سرمربی استقلال است. لزومی ندارد بگوید از قراردادش کم کرده و باز هم حاضر است کم کند. باشگاهی که بالای ۳۰ میلیون طرفدار دارد باید برای کار کردن در آن خیلی تلاش کرد. شکافتن مشکلات، بدهی‌ها و اختلافات باعث ناامیدی هواداران می‌شود. اگر به عشق آن‌ها در استقلال هستید باید حاشیه را کنار گذاشت و به تیمی که بالای ۸۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد، خدمت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته