دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۲ انتصاب جدید در آموزش‌وپرورش

۲ انتصاب جدید در آموزش‌وپرورش
در احکامی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، معاونان «تربیت‌بدنی و سلامت» و «برنامه‌ریزی و توسعه منابع» این وزارتخانه منصوب شدند.
کد خبر : 867390

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش طی حکمی «صادق ستاری فرد» را به‌عنوان «معاون تربیت‌بدنی و سلامت» این وزارتخانه منصوب کرد. مأموریت‌های مهمی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت از سوی وزیر آموزش‌وپرورش به ستاری فرد محول شده است.

ستاری فرد با دکترای تربیت‌بدنی از دانشگاه تهران پیش‌ازاین نیز سابقه حضور در این معاونت را داشت. در زمان وی طرح‌های ارزشمندی در حوزه تربیت‌بدنی و سلامت دانش آموزان و معلمان همچون شهید سلیمانی باهدف طراحی، ایجاد و بهینه‌سازی فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، شهید خرازی آزادسازی مجموعه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش با رویکرد تربیتی، طرح بسته امنیت غذایی دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها (باغ) و ... اجرا و عملیاتی شد.

از سوابق تجربی وی می‌توان به معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل مطالعات آموزش و فرهنگ مرکز پژوهش‌های مجلس، مدیرگروه مطالعات تربیت‌بدنی و جوانان مرکز پژوهش‌های مجلس، کارشناس امور فوق‌برنامه مدارس معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، معلم تربیت‌بدنی و مربی ورزش مدارس و آموزشگاه‌های وزارت آموزش‌وپرورش، سابقه تدریس دروس تخصصی و عملی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه دولتی یزد (عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد) و دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علم و فرهنگ و عضو شورای راهبردی معاونت فرهنگی وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد.

این در حالی است که ضمن تقدیر از ستاری‌فرد، معاون سابق برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دکتر «علی فرهادی» به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش منصوب شده است.

همچنین در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد از «مهدی فیاضی» رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور تقدیر به عمل آمد و آئین تودیع وی هم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته