دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1402 - 18:01
در جمع مردم شهرستان فردوس؛

رئیس جمهور: توهین به قرآن، توهین به آحاد بشر و همه ادیان ابراهیمی و کتب آسمانی است

رئیس جمهور: توهین به قرآن، توهین به آحاد بشر و همه ادیان ابراهیمی و کتب آسمانی است
رئیس جمهور پس از حضور در جمع مردم درمیان، به میان مردم شهرستان فردوس رفت و اظهارکرد: توهین به قرآن، توهین به آحاد بشر و همه ادیان ابراهیمی و کتب آسمانی است. دشمن با استفاده از رسانه‌های خود و شایعه‌سازی ادراک مردم را هدف گرفته است، شایعه‌سازان شایعه را به نحوی رواج می‌دهند که جای حق و باطل عوض شود.
کد خبر : 866959

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ظهر امروز چهارشنبه هم‌زمان با اربعین حسینی، در جریان سفر به استان خراسان جنوبی، در اجتماع پرشور مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: امام حسین (ع) آمد تا برای موحدان، صالحان، عارفان و عاشقان الگو باشد، ایشان برای نجات انسان‌ها آمد و زندگی همراه با علم، تعقل و تدبر را برای بشر عرضه کرد.

وی افزود: دشمن نمی‌خواهد جوامع بشری بصیرت و تحلیل درستی نسبت به واقعیات پیدا کنند، اگر رسانه یا شبکه‌ای در گوشه‌ای از دنیا بصیرت‌آفرینی و جهل‌زدایی کند، غرب بر خلاف آنچه شعار می‌دهد، آن را تعطیل می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه دشمن اجازه تفکر، تعقل و زندگی با بصیرت را نمی‌دهد، اضافه کرد: هنگامی که فردی در غرب به قرآن اهانت می‌کند، هیچ برخوردی با او صورت نمی‌گیرد؛ توهین به قرآن، توهین به آحاد بشر و همه ادیان ابراهیمی و کتب آسمانی است.

رئیس جمهور گفت: تجلیل باید همراه با تحلیل باشد، عاشورا برای همه عصر‌ها و نسل‌هاست.

وی اضافه کرد: امروز ما سپاه و لشکر دشمن را با حیله‌ها و فتنه‌های بسیار می‌بینیم. دشمن با استفاده از رسانه‌های خود و شایعه‌سازی ادراک مردم را هدف گرفته است، شایعه‌سازان شایعه را به نحوی رواج می‌دهند که جای حق و باطل عوض شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با تأکید بر اینکه دشمن اراده کرده که ما رشد اقتصادی و تجارت نداشته باشیم اما امروز آمارها رشد اقتصادی و شکستن رکورد تجاری ایران در منطقه را نشان می‌دهد، گفت: کسی که دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرده، مقاومت مردم است. مقاومت و ایستادگی مردم در کنار نظام و دولت دشمنان را عقب راند.

رئیس جمهور ادامه داد: خراسان جنوبی جزو استان‌هایی است که میانگین بیکاری در آن از میانگین بیکاری در کل کشور بسیار پایین‌تر است، سال‌های قبل باید هم در روستاها و هم در شهرها مسکن ساخته می‌شده اما این اتفاق نیفتاده است. ما هم به دنبال مقصر نیستیم و کار خودمان را در این‌باره آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب با الگو گرفتن از عاشورا همواره در مسیر بصیرت‌آفرینی و بصیرت‌افزایی حرکت کرده‌اند؛ اربعین نمادی است که راه گم نشود. برای یک انسان عارف و صالح، مراقبت از شیوه زندگی عاشورایی مهم است

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته