دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1402 - 08:33

مهابادی: تغییرات مدیریتی استقلال در دنیا رکورد شکسته است/ نکونام و خطیر باید ارتباط بهتری با هم داشته باشند

مهابادی: تغییرات مدیریتی استقلال در دنیا رکورد شکسته است  نکونام و خطیر باید ارتباط بهتری با هم داشته باشند
پیشکسوت تیم استقلال گفت: ثبات کاری و امنیت شغلی برای مدیرعامل استقلال نیست و هر آن احتمال برکناری وی وجود دارد.
کد خبر : 866676

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد عملکرد استقلال در بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایط آماده‌سازی تیم در پیش فصل، انصافاً خیلی خوب نتیجه گرفته است. در بازی با سپاهان هم حق استقلال شکست نبود و استحقاق کسب حداقل یک امتیاز را داشت. جایگاه تیم در جدول قابل قبول بوده و البته نیازمند تقویت تیم در دو سه پست است. هافبک بازیسازی که بتواند در خلق موقعیت و گرداندن توپ کیفیت استقلال را بالاتر ببرد و مهاجم تمام کننده‌ای که از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد. در چنین شرایطی دست جواد نکونام بازتر می‌شود و او انتخاب‌های بیشتری خواهد داشت. البته گوستاوو بلانکو جذب شده و باید دید این مهاجم آرژانتینی تا چه اندازه می‌تواند در امر گلزنی مثمرثمر واقع شود.

عیار استقلال در خط هافبک و حمله بیشتر شود

وی افزود: استقلال به هافبکی نیاز دارد که مکمل دو هافبک دیگر تیم باشد و در حفظ توپ هم اثرگذار باشد. تراکتور بیشترین توانمندی را در خط میانی دارد. جایی که هافبک‌های بازی ساز خوبی دارد و با اتکا به خلاقیت آنها صاحب فرصت‌های زیادی برای گلزنی می‌شود. استقلال اگر بتواند در خط هافبک و حمله صاحب عیار بیشتری شود بدون شک در جمع‌آوری امتیازات شرایط بهتری خواهد داشت چون از ساختار دفاعی قابل قبولی بهره می‌برد. در کورس قهرمانی ماندن نیاز به حفظ کیفیت فعلی و بهتر شدن دارد چون هر چه جلوتر برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. رقبا بهتر از استقلال یارگیری کردند اما اگر اتحاد در تیم حفظ شود و انگیزه برای ماندن در کورس قهرمانی از دست نرود بدون شک در نقل و انتقالات نیم فصل می‌شود تیم را آماده‌تر راهی تیم نیم فصل دوم کرد.

ثبات کاری برای مدیرعامل استقلال نیست

پیشکسوت تیم استقلال در مورد مطرح بحث اختلاف علی خطیر مدیرعامل باشگاه و جواد نکونام سرمربی تیم، عنوان کرد: معمولاً در چند سال اخیر تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، به خصوص استقلال در دنیا رکورد شکسته است. ثبات کاری و امنیت شغلی برای مدیرعامل استقلال نیست و هر آن احتمال برکناری وی وجود دارد. کادرفنی و بازیکنان اعتمادی به مدیرعامل نمی‌کنند چون امکان برکناری او زیاد است و این موارد کار خطیر را سخت‌تر می‌کند. من به دلایل اختلاف کاری ندارم ولی امیدوارم که برای باشگاه بزرگ استقلال کارها سریع‌تر انجام شود و در موضوع جذب بازیکن هم موانع از جلوی تیم برداشته شود. نیاز است که خطیر و نکونام ارتباط بهتری با هم داشته باشند و به یکدیگر کمک کنند تا کارها به عالی‌ترین شکل جلو برود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته