دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1402 - 00:14

نکونام: به بازیکنانم گفتم هم با هوا بازی دارید و هم با نفت/ بازیکن خارجی که به ایران آمده را نمی‌شناسم!

نکونام: به بازیکنانم گفتم هم با هوا بازی دارید و هم با نفت  بازیکن خارجی که به ایران آمده را نمی‌شناسم!
سرمربی تیم استقلال گفت: 4 سال در اهواز مربیگری کرده ام و می دانم بازی کردن در گرما بسیار سخت است.
کد خبر : 862547

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام پس از برتری تیمش در خانه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در ابتدا درگذشت بازیکن تیم نفت آبادان را به خانواده او تسلیت می گویم و دوست داشتم امروز او را در زمین می دیدیم،امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی در ورزش کشور نباشیم. من 4 سال در فوتبال خوزستان مربیگری کرده ام ولی واقعا بازی کردن در این آب و هوا سخت است.در ابتدای بازی به بازیکنان استقلال گفتم اگر می خواهید بازی را ببریم باید تمام توان خود را استفاده کنید چون امشب هم با هوا رقابت دارید و هم با تیم نفت آبادان.

وی ادامه داد: از بازیکنان استقلال تشکر می کنم چون آنها بدون خواسته های نامعقول فوتبالی بازی کردند و سر تا پای آنها را باید طلا گرفت. که همه آن را دیدند.نفت آبادان در نیمه اول تیم ما را اذیت کرد و جا دارد به ویسی بابت ساختن این تیم خوب تبریک بگویم. فقط حیف که کاری از دستم بر نمی آید که برای بازیکنان تیمم انجام بدهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به هواداران استقلال تبریک می گویم چون آنها واقعا در این مدت از ما حمایت کردند. در این بازی شرایط تیمی ما خیلی خوب بود و این حرف را به خاطر نتیجه بازی نمی زنم.

وی در خصوص اینکه جلالی و حردانی امروز درخشیدند ولی آنها در فصل گذشته موفق نشدند عملکردی خوبی داشته باشند عنوان کرد: ما کار خاصی نکردیم و هیچ چیز جادویی هم نداریم.این بازیکنان کیفیت بالایی دارند و هر وقت با آنها صحبت کرده ام گفته ام شما بازیکنان بزرگی هستید که باید در تمرین و بازی ها بهترین کیفیت خود را نشان بدهید.

خبرنگاری گفت ظاهرا یک بازیکن خارجی به تهران سفر کرده و قرار است با او قرارداد امضا کنید که نکونام پاسخ داد:در این مورد هیچ خبری ندارم. من بازیکنی  را نخواسته ام و اطلاعاتی از وی ندارم، به همین دلیل وقتی بازیکنی را نمی  شناسم نمی توانم در مورد وی صحبت کنم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته