دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1402 - 09:10

با پیروزی‌های هفته اول لیگ؛ نکونام امیدوار شد گل محمدی نگران

با پیروزی‌های هفته اول لیگ؛ نکونام امیدوار شد گل محمدی نگران
برد استقلال در آبادان یک برد چند منظوره بود که حتی این تیم را به صدر جدول هم برد.
کد خبر : 862648

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال پنجشنبه گذشته در آبادان موفق شد با 3 گل تیم ویسی را شکست بدهد اما جواد نکونام زرنگ‌تر از آن است که گول این پیروزی را بخورد و تصور کند بقیه بازی‌ها هم همین شرایط را دارند اما به هر حال استقلال مقابل صنعت نفت پیروزی چند منظوره و ارزشمندی را کسب کرد که باعث صدرنشینی این تیم هم شد.

در گرمای شدید آبادان کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال سه گل به صنعت نفت بزند اما مهم‌تر از این اتفاق عملکرد خوب چند بازیکن از جمله صالح حردانی، ابوالفضل جلالی،آرش رضاوند یامگا و ارسلان مطهری بود که جواد نکونام را به آینده امیدوار کردند. استقلال به خصوص در نیمه دوم بازی با صنعت نفت تبدیل به یک تیم دوست داشتنی‌تر شد و هوادارانش را به آینده امیدوار کرد.

آینده‌ای که البته شاید خیلی هم روشن نباشد چرا که استقلال بازی‌های بسیار سختی را مقابل سپاهان و پرسپولیس در پیش دارد. با تمام این اوصاف استقلال به تمام اهداف خود در آبادان رسید و مهم‌تر اینکه چند بازیکن کلیدی این تیم به مرز خودباوری رسیدند به طور مثال ابوالفضل جلالی ثابت کرد که ساپینتو در مورد او اشتباه می‌کرده است، ارسلان مطهری نشان داد در روزهای سخت می‌توان روی او حساب کرد و بازیکنی مثل آرش رضاوند هم در آبادان بزرگی کرد تا جواد برای بازی‌های حساس آینده هم روی او حساب کند.

استقلال و بازیکنانش در آبادان به خودباوری رسیدند و این مهمتر از سه گل و سه امتیازی بود که در خوزستان کسب کردند. تا اینجای کار جواد نکونام هم نمره قبولی گرفته و رضایت هواداران را جلب کرده است اما با تمام این تفاسیر استقلال خیلی فرصت شادی کردن ندارد چرا که این هفته باید با ملوان زخم خورده بازی کند و بلافاصله برای بازی انتقامی با سپاهان پرمهره آماده شود.

در آن سو یحیی گل محمدی هم هفته اول را با برد تمام کرد اما خیلی از عملکرد بازیکنان جدیدش راضی نبود در واقع مدل بازی این نفرات به خصوص شهاب زاهدی در خط حمله تا حدی یحیی را نگران کرد چرا که او مهاجم بزرگی در اختیار ندارد و از همین حالا باید به فکر بازی با تراکتور و البته دربی تهران باشد. گل محمدی البته یک مربی اهل برنامه است و حتماً فکری برای خط حمله می‌کند اما او در هفته اول به چشم دید که تیمی مثل آلومینیوم که چند مهره کلیدی خود را هم از دست داده می‌توانست سه بار دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند که حداقل در یک مورد پرسپولیسی‌ها واقعاً خوش شانس بودند که گل نخوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته