دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست گروه ارکستر مسیحا در گفت‌وگو با آنا:

اجرای کنسرت مسیحا در پاییز؛ مهران‌ مدیری یا نیما رئیسی گزینه‌های اجرا هستند

اجرای کنسرت مسیحا در پاییز؛ مهران‌ مدیری یا نیما رئیسی گزینه‌های اجرا هستند
مجتبی حبیبی، سرپرست گروه ارکستر مسیحا از آماده‌سازی گروه خود برای اجرای کنسرت در آبان ماه خبر داد.
کد خبر : 866611

مجتبی حبیبی، نوازنده و سرپرست ارکستر مسیحا در استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: بنا داریم آبان‌ماه یک اجرای کنسرت دو بخشی به صورت با کلام و بی کلام داشته باشیم و بخش با کلامش را با اجرای آهنگ‌های خاطره انگیز با صدای مهران مدیری یا نیما رئیسی ارجرا کنیم.

وی در ادامه گفت: زمستان دو سال گذشته اجرای کنسرت در یزد داشتیم که البته بی کلام بود، به دلیل استقبال تصمیم گرفتیم تور ایران برگزار کنیم که به خاطر شرایط آن دوره، برگزاری تور محقق نشد، حال تصمیم داریم این کنسرت را پس از اجرا در یزد، در تهران و دیگر شهر‌ها نیز برپا کنیم.

حبیبی یادآور شد: گروه ارکستر مسیحا تنها گروه فعال استان یزد است، سایر گروه‌ها تنها برای اجرا در یزد می‌آیند، اما ما گروه بومی هستیم و خوشبختانه مشکلی برای گرفتن مجوز تا به حال نداشتیم.

وی همچنین توضیح داد:‌ ارکستر مجلسی مسیحا پنجاه نفر عضو نوازنده ساز‌های زهی مثل ویولون، ویولون آلتو و چلو، ساز‌های پیانو، گیتار، درامز و ... دارد که برای این کنسرت جدید تصمیم داریم ساز‌های بومی ایرانی را نیز اضافه کنیم.

حبیبی با بیان اینکه تمرینات کنسرت را از هفته آتی آغاز خواهند کرد، توضیح داد: علاوه بر این، آهنگسازی چند فیلم بلند و کوتاه را نیز در نظر دارم که یکی از آن‌ها قرار است در جشنواره فیلم کوتاه اکران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته