دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1402 - 14:45
استاندار خوزستان خبر داد؛

دستور رئیس جمهور برای حل سریع مشکل تردد ‌اتباع

دستور رئیس جمهور برای حل سریع مشکل تردد ‌اتباع
استاندار خوزستان گفت: با توجه به تأکید مسئولان ارشد نظام مبنی بر ضرورت ایجاد فرصت زیارت برای اتباع غیر ایرانی ساکن در ایران، بلافاصله پس از رفع مشکل ‌روند صدور روادید زیارتی در یادمان شهید چمران در دهلاویه آغاز شد.
کد خبر : 866484

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان اظهار کرد: در پی بروز مشکل تردد زائران اتباع غیر مقیم افغانستانی و پس از دستور رئیس‌جمهور پیگیری جهت اتخاذ تصمیم درباره این موضوع و جلب نظر دولت عراق انجام شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مسئولان ارشد نظام مبنی بر ضرورت ایجاد فرصت زیارت برای اتباع غیر ایرانی ساکن در ایران، بلافاصله پس از رفع مشکل روند صدور روادید زیارتی در یادمان شهید چمران در دهلاویه آغاز شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: در روز اول ۵۰ گیت و روز دوم ۱۵ گیت جدید جهت صدور روادید در محل یادمان دهلاویه راه‌اندازی شد و با توجه به ظرفیت ایجاد شده به صورت میانگین در هر ساعت ۵ هزار روادید صادر شد و تا کنون و با گذشت چهار روز بیش از ۱۷۰ هزار روادید برای اتباع غیرمقیم صادر شده است.

حسینی محراب گفت: همچنین پادگان ثامن الائمه شهرستان حمیدیه نیز به عنوان مرکز معین در صدور روادید زیارتی اتباع افغانستانی به کمک آمد و با افزوده شدن ۳۵ گیت دیگر میزان تقاضا با ظرفیت صدور روادید برابر شد و صف‌های طولانی انتظار از بین رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته