دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1402 - 15:39

قنبرزاده زیر بار خواسته سپاهان می‌رود؟/ آل کثیر چالش تمام نشدنی تیم اصفهانی

قنبرزاده زیر بار خواسته سپاهان می‌رود؟  آل کثیر چالش تمام نشدنی تیم اصفهانی
رئیس کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی تا اینجا هر باشگاهی برای سقف بودجه درخواست داده مخالفت کرده و باید دید برای قرارداد آل کثیر تحت فشار می‌رود یا خیر.
کد خبر : 865617

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه سپاهان هنوز نتوانسته قرارداد عیسی ال کثیر و دابو را به دلیل رعایت سقف بودجه قرارداد به ثبت برساند.

درحالی که مسئولان باشگاه سپاهان مدعی هستند به دلیل تغییر فرمت قرارداد مهاجم تازه واردشان نتوانسته اند این قرارداد ثبت شود اما شواهد نشان می دهد مبلغ بالای قرارداد آل کثیر و دابو باعث شده تا نتوانند قرارداد آنها را ثبت کنند.

درحالی که گفته می شود حتی مسئولان سپاهان برای پایین آوردن هزینه های خود مبلغ قرارداد برخی از اعضای خود را کاهش داده اما باز هم مبلغ قرارداد آل کثیر و دابو روی هم به قدری است که سپاهان مجاز به ثبت قراردادشان نیست.

پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که ظاهرا سپاهانی ها در حال رایزنی هستند تا منصور قنبرزاده رئیس کارگروه ناظر بر دستورالعمل قراردادهای ورزشی را متقاعد کنند قرارداد این دو بازیکن ثبت شود اما قنبرزاده زیر بار این درخواست نرفته و حتی برخی شنیده ها حکایت از این دارد که وی تهدید کرده در صورتی که این قراردادها بدون رعایت قواعد این کارگروه ثبت شود از سمتش استعفا می کند. باید  دید در نهایت باشگاه سپاهان برای حل مشکل این دو بازیکن چه راهکاری پیدا می کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته