دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصادف ون زائران ایرانی در عراق با ۳ فوتی و ۸ مصدوم

تصادف ون زائران ایرانی در عراق با ۳ فوتی و ۸ مصدوم
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور از فوت ۳ زائر حاضر در جریان تصادف ون زائران ایرانی در سفر اربعین طی شب گذشته خبر داد.
کد خبر : 865504

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان خبر داد که در پی واژگونی یک خودروی ون که ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز (۶ شهریورماه) در منطقه رمیله بصره در عراق رخ داد.

بابک یکتاپرست مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از فوت ۳ زائر حاضر در ون زائران ایرانی در سفر اربعین طی شب گذشته خبر داد.

یکتاپرست اضافه کرد: خودروی ون مورد نظر با ۱۱ سرنشین که ۳ تن از آن‌ها عراقی بوده‌اند شب گذشته به دلیل سرعت بالا تصادف کرده است و متاسفانه هر ۳ سرنشین عراقی فوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومین تصادف توسط هلال‌احمر و آمبولانس‌های عراقی به بیمارستان منتقل شده و بعد با دریافت پیام اورژانس آبادان از طرف عراقی برای هماهنگی تحویل زائران در خط مرزی حاضر شده و مصدمان را تحویل گرفته و اقدامات لازم اولیه انجام شده و به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور یادآور شد: سرعت بالای راننده و ترمز ناگهانی وی در یک مسیر و برخورد یک خودروی سنگین از قسمت پشت خودرو متاسفانه منجر به بروز این حادثه و فوت ۳ زائر عراقی شده و خوشبختانه تا کنون حادثه مشابه دیگری در مسیرهای زائران اربعین رخ نداده است.

یکتاپرست تاکید کرد: شدت تصادف به حدی شدید بوده است که زائران ایرانی حاضر در خودروی ون در این تصادف به شدت مصدوم شدند.

وی تأکید کرد: عوامل سازمان اورژانس کشور در تمام مسیرهای ۸ گانه مورد تردد زائران در پایگاه‌های ویژه اربعین استقرار دارند و آمادگی ارائه خدمات درمانی در صورت بروز هر گونه حوادثی را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب