دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1402 - 10:46

هنرنمایی مدیران وقت استقلال کهنه نمی‌شود/ آیا هت‌تریک حذف در راه است؟

هنرنمایی مدیران وقت استقلال کهنه نمی‌شود  آیا هت‌تریک حذف در راه است؟
استقلال مدت‌ها قبل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، اما داغ این حذف هنوز در دل هواداران پُرشمار تیم محبوب کشور است.
کد خبر : 865113

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعضی اتفاقات در فوتبال کشورمان هیچ وقت کهنه نمی شود به خصوص اگر این اتفاق از نوع بدش باشد. درست مثل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی و پرداخت نشدن مطالبات در وقت مقتضی. همین باعث شد تا درست در روز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا هواداران پرشمار این تیم در هنگام برگزاری مراسم قرعه‌کشی حسابی غصه بخورند و به قول معروف داغ دلشان تازه شد.

استقلال به دلیل بی‌لیاقتی و بی کفایتی مدیرانش ۲ سال است که از آسیا حذف می شود و هیچ‌کس هم جوابگوی احساسات هواداران این تیم نیست. بعد از اتفاقات ۲ فصل قبل انتظار می‌رفت مدیران استقلال کمی درس بگیرند و شرایط را طوری رقم بزنند که تیمشان امسال بتواند در آسیا بازی کند، اما در کمال تعجب پرافتخارترین تیم ایران در آسیا برای دومین فصل پیاپی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شد و نکته اینجاست که هنرنمایی مدیران وقت باشگاه چیزی نیست کهنه شود و همچنان داغ آن تازه است!

هنرنمایی مدیران وقت استقلال کهنه نمی‌شود/ آیا هت‌تریک حذف در راه است؟

مسلماً بعد از حضور تیم‌های ایرانی در آسیا و بازی با نمایندگان عربستان و... باز هم حسرت استقلالی‌ها بیشتر می‌شود. استقلالی که می‌توانست شانس خود را در آسیا آزمایش کند و حتی با همین تیم فعلی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

حالا باید دید آیا فصل آینده بالاخره شاهد حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود یا قرار است مدیران باشگاه در این مورد خاص هت‌تریک کنند؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته