دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری دوره آموزشی «خوانش و تفسیر متون کهن» در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

برگزاری دوره آموزشی «خوانش و تفسیر متون کهن» در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی
طرح آموزشی «مدرسه انجمن»، دوره «خوانش و تفسیر متون کهن» را با حضور استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی، حکمت و عرفان ایرانی - اسلامی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار می‌کند.
کد خبر : 864537

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عناوین دوره‌ها و استادان حاضر در آن عبارتند از: «زیبا‌شناسی در ادبیات فارسی» مدرس: احمد تمیم‌داری -شنبه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰؛ «مولوی شناسی» مدرس: محمود شالویی - شنبه‌ها ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ «سهروردی‌شناسی بر مبنای جلد دوم اسلام ایرانی» مدرس: انشاءالله رحمتی - سه شنبه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰؛ «ابن‌عربی» مدرس: عبدالرضا مظاهری - سه شنبه‌ها ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰؛ «عطارشناسی» مدرس: احمد خاتمی- چهارشنبه‌ها ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و «ابن سینا شناسی» مدرس: نجفقلی حبیبی-چهارشنبه‌ها ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰.
این دوره آموزشی از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و در دو بخش ۱۰ جلسه‌ای و ۵ جلسه‌ای میزبان حاضران خواهد بود.

حضور و ثبت نام برای عموم آزاد است و در پایان دوره‌ها نیز گواهی شرکت با امضای استاد مربوطه و مهر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

مکان برگزاری دوره‌ها در خیابان، ولی عصر (عج)، پایین‌تر از میدان منیریه، پل امیربهادر، خیابان سرلشگر بشیری، شماره ۷۱، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با روابط عمومی انجمن به شماره تلفن ۵۵۳۷۴۵۳۳ داخلی ۱۵۰، ۱۳۱ و ۱۲۲ همچنین شماره مستقیم ۵۵۳۹۴۸۵۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته