دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر بازرسی منطقه 2 شهرداری:

پیگیر مشکلات زیرساختی سرویس‌های بهداشتی‌ در مهران هستیم/ نظارت‌ تا پایان اربعین ادامه دارد

پیگیر مشکلات زیرساختی سرویس‌های بهداشتی‌ در مهران هستیم  نظارت‌ تا پایان اربعین ادامه دارد
مدیر بازرسی شهرداری منطقه 2 با حضور در مرز مهران، آخرین وضعیت این مرز را در حوزه خدمات شهری بررسی کرد.
کد خبر : 864372

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد نصرتی مدیر بازرسی منطقه 2 شهرداری به همراه مهدی صالحی شهردار منطقه 2 ضمن دیدار با امام جمعه و استاندار ایلام، گزارشی از فعالیت‌های و اقدامات صورت گرفته شهرداری در مرز مهران و چگونگی ادامه فعالیت‌ها ارائه کردند.

نصرتی همچنین از دیدار با فرمانده گذرگاه مرزی زرباطیه (مهران) و پیگیری برای رفع مشکلات و موانع موجود در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: بیشترین مشکل مشاهده شده در این بازدید قطعی مکرر آب و برق سرویس‌های بهداشتی در مرز مهران است که با هماهنگی‌های صورت گرفته آب تانکرها تامین شده و قطعی برق نیز کاهش یافته است و تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی کاملا رفع شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 68 چشمه سرویس بهداشتی در مرز مهران وجود دارد، افزود: شهرداری منطقه 2 با استقرار 80 نفر نیروی خدماتی، به صورت 24 ساعته (در 6 شیفت سه ساعته) مسئولیت نظافت سرویس‌های بهداشتی و 154هزار متر مربع از محدوده مرزی مهران را بر عهده دارد.

مدیر بازرسی منطقه 2 خاطرنشان کرد: درحال حاضر تردد زائران به خاک عراق بدون مشکل خاصی در حال انجام است و معاون خدمات شهری به همراه دو شیف از نیروهای بازرسی در مرز حضور دارند و تا پایان مراسم اربعین نیز نظارت‌های مستمر برای رفع مشکلات احتمالی ادامه خواهد داشت.

گقتنی است مرز مهران یکی از پر ترددترین مرزهای مشترک با کشور عراق است و بر اساس پیش‌ بینی‌ها، امسال 68 درصد زائران مرز مهران را برای تردد به خاک عراق و شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی انتخاب خواهند کرد و بر همین اساس شهرداری مناطق 2، 5 و 11 به عنوان شهرداری‌های مقیم در این مرز نیز تلاش کرده‌اند تا با ارائه تسهیلات مناسب، به زائران اباعبدالله خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته