دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 09:35
همزمان با مراسم اربعین و از سوی خانواده شهید قاسم‌پور

بلوار شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی آباده افتتاح شد

اربعین شهادت نخستین شهید مدافع حرم شمال استان فارس و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در سالن شهدای بسیج دانشگاه برگزار شد. قبل از شروع این مراسم، خانواده شهید قاسم‌پور با حضور در محیط دانشگاه بلوار شهید حمید قاسم‌پور را افتتاح کردند.
کد خبر : 86418

به گزارش خبرنگار آنا، به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی عالی شهرستان آباده، اربعین شهادت شهید حمید قاسم‌پور نخستین شهید مدافع حرم در شمال فارس و دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در سالن شهدای بسیج برگزار شد.


در این مراسم که با استقبال پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد، دکتر مهدی زارع، رئیس واحد آباده با تسلیت به خانواده شهید بر ادامه خط سرخ شهادت تأکید و با تشکر از خانواده شهید قاسم‌پور که اجازه برگزاری مراسم را در دانشگاه داده بودند از همه دست اندرکاران تشکر کرد.


حجت‌الاسلام جوشقانیان سخنران مدعو جلسه در سخنانی به اهمیت مقام شهید شهادت اشاره و از رشادت‌ها و دلاوریهای شهیدان قدردان و به ذکر خاطراتی از شهدای مدافع حرم پرداخت و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.


در این مراسم برنامه متنوع فرهنگی اجرا و یادواره شهدای دانشجویی شهرستان نیز برگزار شد و لوح سپاس به خانواده‌ شهدا اهدا شد.


شهید حمید قاسم‌پور دانشجوی رشته حقوق ورودی ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بود که فروردین ۹۵ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته