دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1402 - 12:46

دین محمدی: روز سختی مقابل آلومینیوم داریم/ هوادار دنبال رتبه تک‌رقمی است

دین محمدی: روز سختی مقابل آلومینیوم داریم  هوادار دنبال رتبه تک‌رقمی است
مربی تیم هوادار گفت: سیاست ما این خواهد بود که بازی به بازی جلو برویم و روز سختی را در مصاف با آلومینیوم خواهیم داشت.
کد خبر : 864081

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه هوادار بهترین شروع خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و تصور آن وجود داشت تا تیمش در پایان هفته دوم ۴ امتیازی شود، اظهار داشت: دو بازی بسیار سخت داشتیم و اینکه در شروع فصل بتوانیم موفق باشیم کار خیلی سختی است چون زمان می‌برد تا بازیکننان با هم هماهنگ شوند. هفته اول برابر تیم خوب مس رفسنجان به تساوی رسیدیم و هفته دوم در مصاف با تیم آماده شمس آذر قزوین برنده شدیم. اصلاً فکر نمی‌کردیم سعید دقیقی تیمی با این انسجام داشته باشد. تیمی که تازه لیگ برتری شده خیلی به ما فشار آورد و صاحب موقعیت‌های زیادی شد. باید به دقیقی تبریک بگویم و مطمئن هستم شمس آذر در هفته‌های آینده یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیرد.

بازی به بازی جلو می‌روم

مربی تیم هوادار ادامه داد: تیم ما به این دلیل برابر شمس آذر برنده شد که توانسته‌ایم بازیکنان با تجربه خوبی را در کنار جوانان با انگیزه به کار بگیریم و در همه دیدارها با حداکثر توان بازی خواهیم کرد. دوندگی و جنگندگی زیادی خواهیم داشت و با هدف کسب بهترین نتیجه بازی خواهیم کرد. این هفته میزبان تیم بسیار خوب آلومینیوم اراک هستیم. بازی‌های این تیم را در هفته اول با پرسپولیس و هفته دوم با پیکان دیدیم. در ورزشگاه دستگردی به دنبال ارائه بازی قابل قبولی هستیم و سیاست ما این خواهد بود که بازی به بازی جلو برویم. روز سختی را در مصاف با آلومینیوم خواهیم داشت. مجتبی حسینی سرمربی با دانش و کاربلدی است که عیار تمامی تیم‌های لیگ برتری را می‌شناسد و تیم‌های او خیلی با برنامه بازی می‌کنند. در فاز دفاعی منسجم هستند و در فاز حمله هم بسیار حساب شده ظاهر می‌شوند. مخصوصاً در ضدحملات تیم خطرناکی هستند و باید در این دیدار سخت کمترین اشتباه را داشته باشیم.

برابر آلومینیوم محروم نداریم

دین محمدی که تیمش در زمین خیرالعمل تمرین می‌کند در مورد هدف هوادار در این فصل از لیگ برتر عنوان کرد: اگر تیم بتواند از فصل قبل رتبه بهتری را کسب کند یعنی موفق بوده است. هودار فصل قبل در رتبه دهم ایستاد و این فصل به دنبال رتبه‌ای تک‌رقمی است. 

وی در خصوص غایبان تیم هوادار در بازی با آلومینیوم گفت: یکسری از بازیکنان مصدومیت‌هایی دارند و کادرپزشکی روی آنها کار می‌کند. شاید تا روز بازی آماده شوند و به همین خاطر نامی از بازیکنی نمی‌برم. در بازی با آلومینیوم محروم نداریم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته