دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه تهران:

داوطلبان کنکوری انتخاب دقیق و آگاهانه را سرلوحه کار خود قرار دهند

داوطلبان کنکوری انتخاب دقیق و آگاهانه را سرلوحه کار خود قرار دهند
مقیمی گفت: داوطلبان کنکوری انتخاب دقیق و آگاهانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و حتماً خودشان مسیر را مشخص کنند و از تجربه دانشجویان و ذی‌نفعان در این راه کمک بگیرند.
کد خبر : 864062

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در همایش روزی با دانشگاه تهران اظهار کرد: دانشگاه تهران در سال آینده وارد نودمین سالگرد تأسیس می‌شود.

وی افزود: انتخاب اول داوطلبان کنکوری دانشگاه تهران و شاید در چند رشته ریاضی دارای دانشگاه رقیب و صنعتی باشیم. 

مقیمی تصریح کرد: داوطلبان کنکوری انتخاب دقیق و آگاهانه را سرلوحه کار خود قرار دهند و حتماً خودشان مسیر را مشخص کنند و از تجربه دانشجویان و ذی‌نفعان در این راه کمک بگیرند.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: به انتخاب رشته داوطلبان احترام می‌گذاریم و از آن‌ها خواهش می‌کنیم که وارد حواشی نشوند. دانشگاه تهران یک دانشگاه با اصالت و جامع است.

وی بیان کرد: یک دانشکده دانشگاه تهران با چندین دانشگاه کشور برابر می‌کند و این دانشگاه در بیشتر رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی رتبه برتر را کسب کرده است.

مقیمی گفت: برخی از استادان درزمینهٔ دانشگاه تهران اظهارنظر می‌کنند که این موضوع به هویت دانشگاه تهران بازمی‌گردد و تحول اساسی کشور نشانه ردپای دانشگاه تهران است.

وی بیان کرد: داوطلبان حتماً باید محیط دانشگاه‌ها را تجربه کنند و با بررسی دانشگاه‌ها به انتخاب رشته آگاه دست بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب