دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 08:29

حضور بادیگارد در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس؛ از استقبال پرشور دانشجویان تا قدردانی از رئیس

به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس و با همکاری بسیج دانشجویی این واحد، اکران فیلم سینمایی بادیگارد در سالن همایش شهید چمران دانشکده فنی مهندسی همزمان با روز ارتباطات، رسانه و روابط عمومی در دو نوبت به نمایش درآمد.
کد خبر : 86387

به گزارش خبرنگار آنا، استقبال بی‌نظیر دانشجویان از نمایش این فیلم به صورتی بود که علاوه بر صندلی‌های ثابت سالن آمفی تئا‌تر از صندلی‌های متحرک نیز استفاده شد.


در این میان بسیج دانشجویی به عنوان مجری برنامه با همکاری انتظامات واحد تلاش مضاعفی برای برقراری نظم و انضباط دانشجویان در راستای برگزاری بهینه این برنامه کرد.


در پایان نوبت اول نمایش فیلم به سراغ دانشجویانی که موفق به تماشای فیلم شده بودند، رفتیم و گفت‌وگویی دوستانه انجام دادیم.



محمدرضا محمدی، دانشجوی رشته حقوق به خبرنگار آنا گفت: برنامه بسیار خوبی بود، ان‌شاالله برنامه آخر نباشد و از این دست برنامه‌ها ادامه پیدا کند. حمیدرضا قیاسی دانشجوی رشته حسابداری هم اظهار کرد: این برنامه بسیار جالب بود و من درخواست می‌کنم هر چند وقت یکبار برنامه‌های نظیر این فیلم پخش بشود و دانشجویان با دستاوردهای انقلاب آشنایی کامل پیدا کنند.


امیررضا حیدری دانشجوی رشته هوش مصنوعی به خبرنگار آنا گفت: نمایش فیلم بادیگارد در فضای دانشجویی برای من بسیار لذت بخش بود و بنده به نوبه خود از مسئولان واحد مخصوصا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به خاطر این برنامه فرهنگی جذاب قدردانی می‌کنم و از ایشان تقاضا دارم به برگزاری برنامه‌های اینچنینی توجه ویژه کنند.


رئیس واحد شهرقدس: پدیده رسانه در مسائل مهم اگر نقش خود را به درستی ایفا کند، بازتاب فرهنگی خوبی برای مردم مخصوصاً قشر جوان خواهد داشت، بنابراین می‌توان برای رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی از طریق رسانه اقدام کرد

عباس شاه‌قلی دانشجوی رشته کامپیو‌تر هم گفت: به نظر من انجام کار فرهنگی با این سبک تاثیر خوبی می‌تواند در نوع نگرش و تصمیم گیری دانشجویان داشته باشد. من از مسئولان دانشگاه و شخص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس تشکر می‌کنم که اینگونه برنامه‌ها را حمایت می‌کنند و از ایشان می‌خواهم برگزاری اینگونه برنامه‌ها تدام داشته باشد، این دو ساعت نمایش فیلم برای من خیلی جالب بود.


امیر مرادخانی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی اظهار کرد: فیلم بادیگارد به جرات می‌توانم بگویم در ۱۵ سال اخیر یکی از جذاب‌ترین و پربیننده‌ترین و مهیج‌ترین فیلمی بود که من مشاهده کردم و شخصیتی که آقای پرویز پرستویی بازی می‌کنند نشان از یکی از شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار نظام است که مظلوم واقع شده و جای قدردانی دارد این گونه شخصیت‌ها از نظام و انقلاب محافظت می‌کنند.


حمید غلامی دانشجوی رشته شهرسازی به آنا گفت: این برنامه خیلی مفید و جذاب بود و اولین باری بود که فیلم برای ما دانشجویان در دانشگاه اکران می‌شد من از این برنامه خیلی رضایت دارم و باز هم ازاین قبیل برنامه در دانشگاه انجام شود، خیلی بهتر است.


نادر توانایی دانشجوی رشته حقوق این دانشگاه نیز اظهار کرد: به نوبه خود از پویایی و لذتی که نمایش فیلم سینمایی بادیگارد در یک فضای دانشگاهی داشت بهره کافی را بردم واز تلاش برگزار کنندگان این برنامه و در راس آن از دکتر حسن‌پور رئیس دانشگاه به خاطر توجه ویژه‌ای که به کار فرهنگی در دانشگاه دارد قدردانی می‌کنم و پیشنهاد می‌کنم از این قبیل برنامه‌ها بیشتر برگزار شود.



حمید حمزه‌پور دانشجوی رشته شهرسازی به خبرنگار آنا گفت: فیلم بسیار خوب و جذابی بود و تشکر می‌کنم از مسئولان دانشگاه که امکان دیدن این فیلم را برای ما مهیا کردند و اگر از این قبیل برنامه‌ها در دانشگاه بیشتر باشد، خیلی جذاب‌تر و بهتر می‌شود.


به گزارش خبرنگار آنا، دانشجویان زیادی متقاضی نمایش سانس سوم این فیلم بودند که این امکان فراهم نشد.


می‌توان برای رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی از طریق رسانه اقدام کرد


در پایان این گزارش با توجه به روز ارتباطات و رسانه، دکتر حسین حسن‌پور درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس نیز به خبرنگار آنا گفت: انجام کار فرهنگی در دانشگاه برای دانشجویان و تاثیرگذاری آن روی دانشجو بستر مناسب نیاز دارد و نمایش فیلم‌های سینمایی، تولیدات داخل کشور یکی از راهکارهای فراهم کردن این گونه بستر فرهنگی است که دانشجو را در مرحله تشخیص، تصمیم گیری، مسئولیت پذیری، تعهد و قضاوت قرار می‌دهد و پدیده رسانه در این مسائل مهم اگر نقش خود را به درستی ایفا کند، بازتاب فرهنگی خوبی برای مردم مخصوصاً قشر جوان خواهد داشت، بنابراین می‌توان برای رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی از طریق رسانه اقدام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته