دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 08:37
در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

استاندار خراسان رضوی: جوانان دانشجو مدیران آینده کشور هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: «جوانان دانشجو مدیران آینده کشور هستند.»
کد خبر : 86386

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا رشیدیان در جشن «لطفاً بدون چتر بیایید» که روز گذشته به همت کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، با تبریک ایام پربرکت میلاد امام زمان (عج) و تبریک روز جوان خطاب به دانشجویان گفت: «خوشحالم که در جمع شما هستم.»



وی تاکید کرد: حرکت به سمت جامعه مهدوی نیازمند استفاده از جوانان نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در سطوح کلان مدیریت کشور است.


این مسئول با بیان اینکه برخلاف تصور جامعه که امام زمان (عج) با شمشیر و خونریزی ظهور می‌کنند، افزود: امام زمان(عج) برای برادری و برابری در جامعه ظهور می‌کنند.


رشیدیان با تاکید بر اینکه امام زمان (عج) جامعه انسانی را به وحدت دعوت می‌کند، اظهار کرد: در آن هنگام انسان‌ها در عدل و داد زندگی خواهند کرد.


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در جامعه آرمانی امام زمان (عج)، انسان‌ها به اوج علم و دانش و فناوری خواهند رسید، افزود: جامعه آرمانی بدون شک یک جامعه انسانی خواهد بود.


رشیدیان خطاب به دانشجویان تاکید کرد: لازمه حرکت به سمت جامعه مهدوی به‌کارگیری نخبگان در سطوح کلان مدیریتی است و شما دانشجویان و جوانان مدیران آینده کشور هستید.


وی گفت: شما دانشجویان بسیار سرزنده و شاداب و پرانرژی هستید که که امیدوارم از این جشن لذت ببرید.



کانون مهدویت دانشگاه عزم راسخی برای برداشتن قدم‌های بزرگ دارد


دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هم با قدردانی از کانون مهدویت اظهار کرد: کانون مهدویت با عمر کوتاه فعالیتش در دانشگاه کارهای بزرگی انجام داده است.


شیخ‌الاسلامی افزود: کانون مهدویت با وجود مشکلات مالی و مکانی نشان داد عزم راسخی برای برداشتن قدم‌های بزرگ دارد.



فرمانده کل نیروی انتظامی ناحیه خراسان رضوی: جوانان ما توانمند هستند


سردار امینی مقدم در این مراسم با تبریک روز جوان و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جوانان ما بسیار توانمند هستند و هر آنچه که اراده کنند می‌توانند انجام دهند. امروز دانشمندان جوان کشور توانستند با دستاوردهای خود دشمن را مایوس کنند.



صداقت‌زاده: امام زمان مظهر اسماء خداست


حجت الاسلام صداقت‌زاده با بیان اینکه اعتقاد به امام زمان (عج) در سه حوزه است، گفت: اعتقاد به اینکه ما فریادرس داریم و امام زمان (عج) مظهر اسما الهی است و دیگری ارتباط با امام زمان (عج) و انتظارایشان است.


در این مراسم که آیت الله معصومی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام سلطانی معاون نهاد و مسئولان دانشگاهی و استانی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی، اجرای مسابقه و اهدای هدیه و... با مجری‌گری علی ضیاء برگزار شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته