دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس جمعیت هلال‌ احمر در گفت‌وگو با آنا:

بالگرد‌های هلال‌ احمر در عراق اجازه پرواز دارند

بالگرد‌های هلال‌ احمر در عراق اجازه پرواز دارند
رئیس جمعیت هلال‌ احمر گفت: اجازه پرواز بالگرد‌های جمعیت هلال‌ احمر در طول ایام اربعین حسینی در آسمان عراق و در مسیر‌های ویژه اربعین از طرف این کشور صادر شده است و در صورت نیاز همه بالگرد‌ها می‌توانند پرواز کنند.
کد خبر : 863775

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: اجازه پرواز بالگرد‌های جمعیت هلال‌ احمر در طول ایام اربعین حسینی در آسمان کشور عراق و در مسیر‌های ویژه اربعین از طرف این کشور صادر شده است و در صورت نیاز همه بالگرد‌های جمعیت می‌توانند پرواز کنند.

وی تصریح کرد: اکنون در جمعیت هلال‌احمر ۲۳ فروند بالگرد داریم و تعداد ۶ فروند بالگرد جمعیت در مرز‌های غربی کشور برای مراسم اربعین ۱۴۰۲ مستقر می‌شوند تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر خاطرنشان کرد: ۲ فروند هواپیما هم که توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح در اختیار هلال‌ احمر قرار گرفته است به بیمارستان تبدیل کردیم و در صورت نیاز و هر وقت که خیلی ضرورت داشته باشد مجوز ابنکه بتوانیم از بالگرد‌های خودمان در آسمان و خاک عراق استفاده کنیم وجود دارد و این اقدام کار بسیار خوبی است.

در ایام اربعین همه بالگرد‌های هلال‌احمر در عراق اجازه پرواز دارند

سفری ایمن و خوب، هدف مشترک دستگاه‌های مسئول در برگزاری مراسم اربعین

کولیوند در ادامه تاکید کرد: قرار نیست که همه امکانات هلال‌ احمر را برای اربعین بفرستیم و از همه امکانات و تجهیزاتی که مثل بالگرد‌های این مجموعه در اختیار جمعیت هلال‌ احمر وجود دارد به شرط نیاز و ضرورت استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا زائران ایرانی در مراسم اربعین سفر معنوی ایمن و خوبی را پشت سر بگذارند و هماهنگی‌های مورد نیاز با سایر دستگاه‌های مسئول برای تحقق این هدف مشترک را در جلسات مختلف انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته