دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشنهاد رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ به داوطلبان کنکوری؛

دانش‌آموزان روی امتحانات نهایی تمرکز ویژه داشته باشند

دانش‌آموزان روی امتحانات نهایی تمرکز ویژه داشته باشند
رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ گفت: داوطلبان سال‌های آینده روی امتحانات نهایی و دروس عمومی تمرکز ویژه‌ای داشته باشند. 
کد خبر : 863522

علیرضا بابائی رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ابتدای ورودم به پایه دهم و پس از انتخاب رشته انسانی برای مطالعه کنکور با تهیه منابع مختلف برنامه‌‌ریزی کردم و خود را داوطلب کنکوری می‌دانستم. 

وی افزود: مطالعه کنکور بنده از ابتدای پایه دهم نظام‌مند نبود، اما تمام تلاش خود را به‌کار گرفتم.

بابائی تصریح کرد: اوج کار بنده از پایه یازدهم اتفاق افتاد و همواره تلاش مداوم داشتم و ۸۰ تا ۹۰ درصد مسیر بنده در سال دهم و یازدهم اتفاق افتاد و سال دوازدهم برای بنده سبک‌تر شده بود. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ بیان کرد: با توجه به اینکه نوبت اول کنکور انسانی در دی برگزار شد، مطالعه کتاب‌های دوازدهم را از تابستان ۱۴۰۱ شروع کردم و روزانه ۱۴ ساعت درس می‌خواندم. 

بابائی بیان کرد: از فاصله نوبت اول تا نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ روند خود را کندتر و با آرامش بیشتری رفتار کردم و حدود ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه داشتم و سعی می‌کردم با آزمون‌های بازیابی، دروس را برای خودم مطالعه کنم. 

وی افزود: سعی می‌کردم بهترین خودم را در امتحانات نهایی نشان دهم که سوابق تحصیلی بالای بنده شانس رتبه برتر کنکور را می‌داد و از رتبه کنکورم به شدت راضی هستم. 

بابائی تصریح کرد: با آرامش بیشتری در نوبت دوم کنکور تیر شرکت کردم؛ چراکه می‌دانستم دی ماه هم عملکرد خوبی داشتم. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ تاکید کرد: در دبیرستان دولتی ادامه تحصیل داده ام، اما هیچ کدام از دانش آموزان از عملکرد مدرسه در سال پایانی رضایت نداشتند و با اجازه مدرسه سال دوازدهم را به صورت خودخوان در منزل بودم و مطالعه کنکور داشتم. 

بابائی اضافه کرد: معدلم در سال اول و دوم دبیرستان بالای ۱۹ و ۹۰ بود و در سال پایانی هم به علت اینکه سوابق تحصیلی از سوی آموزش و پرورش اعلام شد درست یادم نیست و برای ادامه تحصیل در دانشگاه بین رشته علوم قضائی و حقوق دانشگاه تهران مردد هستم. 

وی در پایان بیان کرد: به هیچ عنوان در موسسه ثبت‌نام و کنکوری شرکت نکردم و از برخی کتب تست جهت آمادگی و موفقیت بیشتر بهره می‌بردم. 

رتبه دوم کنکور انسانی ۱۴۰۲ گفت: پیشنهاد داوطلبان کنکوری سال‌های گذشته دوری از حواشی کنکور و توکل به خدا بود، اما حواشی به میزان زیاد روی بنده اثر می‌گذاشت و ذهنم درگیر می‌شد که با انتقال آن‌ها روی کاغذ با فراغ باز به مطالعه کنکور رفتم، وظیفه داوطلب درس خواندن است و به داوطلبان پیشنهاد می‌کنم خود را با شرایط کنکور وفق دهم و از آزمون‌های سال‌های گذشته هم استفاده کنند. 

بابائی افزود: داوطلبان توجه ویژه‌ای به امتحانات نهایی و دروس عمومی داشته باشند و بدانند که قانون خداوند این است که اگر تلاش کنند حتما مزد زحمات خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته