دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 16:53

مرکز پژوهش‌های مجلس: حرکات خبیثانه دشمنان در شاهچراغ، خللی در امنیت کشور ایجاد نمی‌کند

مرکز پژوهش‌های مجلس: حرکات خبیثانه دشمنان در شاهچراغ، خللی در امنیت کشور ایجاد نمی‌کند
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع)، گفت: با حرکات خبیثانه دشمنان، خدشه و خللی در امنیت ایران اسلامی ایجاد نمی‌شود.
کد خبر : 863174

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله ترویستی دشمنان ایران اسلامی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع)، شاهچراغ، عنوان کرد: انتظار می‌رود تا دستگاه قضا با قاطعیت همیشگی عاملان این جنایت کوردلانه را به سزای اعمالشان برساند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


حمله تروریست‌های کوردل به حرم مظهر احمدبن‌موسی الکاظم (ع)، شاهچراغ، که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و خادمان این حرم شد، بار دیگر پرده از نقاب ننگین دشمنان جمهوری اسلامی ایران برداشت و قلب ملت بزرگوار ایران اسلامی را عزادار کرد. دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، اما بدانند با این حرکات مذبوحانه، خدشه و خللی در امنیت این مرزوبوم ایجاد نخواهد شد و مسیر پیشرفت و اعتلای کشور در امنیت کامل امتداد خواهد یافت.

اینجانب شهادت هموطن عزیزمان در این حادثه خصمانه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه)، ملت بزرگوار ایران اسلامی و عاشقان اهل بیت (ع) تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان صحت و سلامتی مجروحان را مسئلت دارم.

از نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی، انتظار می‌رود تا با پیگیری‌های سریع و دقیق عاملان پشت و پرده این حادثه را شناسایی و به مردم معرفی کنند و به اشد مجازات برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته