دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 12:52

جهانی: تارتار وظیفه سنگینی در ملوان دارد/ اجازه برد به استقلال داده نشود

جهانی: تارتار وظیفه سنگینی در ملوان دارد  اجازه برد به استقلال داده نشود
پیشکسوت تیم ملوان گفت: بازیکنان ملوان با دوندگی بیشتر به استقلال اجازه رسیدن به برد را ندهند.
کد خبر : 863086

غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه ملولن در هفته نخست در خانه ناکام بود و در هفته دوم باید در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی کند، اظهار داشت: انتخاب سرمربی تیم ملوان بیش از دیگر تیم‌ها زمان برد و مهدی تارتار دیرتر از حد معمول کارش را در تیم آغاز کرد. خود او هم به این موضوع اشاره کرده بود و برای همین او و کمک‌هایش به زمان نیاز دارد تا تیم را به شرایط خوبی برسانند. اینکه انتظار داشته باشیم از هفته اول تیمی که دیرتر از سایر تیم‌ها، تمرینات پیش فصل را شروع کرده از همان هفته اول آمادگی صددرصد داشته باشد زیاده‌خواهی است ولی می‌توان توقع رسیدن به آمادگی کامل را از هفته ششم به بعد داشت.

تماشاگران ملوان صبور باشند

وی ادامه داد: مهدی تارتار مربی کاربلد و رزومه‌داری است. او کارنامه خوبی در تیم‌هایی که سرمربی بوده از خود به جا گذاشته و می‌تواند در بندرانزلی هم موفق شد. فقط تارتار باید این نکته را همواره در ذهن داشته باشد که ملوان با تیم‌هایی که قبلاً سرمربی‌شان بوده فرق می‌کند چون هواداران زیادی دارد که تیم را رها نمی‌کنند و خواسته آنها از کادرفنی کسب بهترین نتیجه است. تماشاگران در تمامی بازی‌ها پشت تیم هستند و به خصوص در بازی‌های خانگی حمایت بیشتری از تیم می‌کنند. تمام هم و غم مردم انزلی تیم ملوان است و از کودک و نوجوان گرفته تا پیرمرد و پیرزن دغدغه این تیم را دارند. چنین مسئله‌ای وظیفه تارتار و دستیارانش را بیشتر می‌کند و اگر نتواند نتایج خوبی بگیرد هواداران تحمل نمی‌کنند. البته از تماشاگران می‌خواهم تا صبور باشند و چندین هفته صبر کنند تا تیم تارتار در شرایط خوبی قرار بگیرد.

بازیکنان ملوان به استقلال اجازه برتری ندهند

پیشکسوت تیم ملوان خاطرنشان کرد: بازی با استقلال روز سختی برای تارتار و شاگردانش است. در بازی‌های بزرگ بازیکنان ملوان بهتر ظاهر می‌شوند و انگیزه زیادی دارند اما باید بدانیم استقلال تیم خوبی است و هفته قبل هم برنده شد. باید برابر این تیم بهتر از روز دیدار با ذوب‌آهن بازی کرد تا نتیجه قابل دفاعی کسب شود. در روز بازی با ذوب‌آهن، بازیکنان در اواخر مسابقه از لحاظ بدنی کم آوردند و نتوانستند گلی را که عقب افتادند جبران کنند. بنابراین باید با تلاش بیشتر در زمین ظاهر شوند و با دوندگی بیشتر به استقلال اجازه ندهند تا به هدفش که برد است، برسد. هدف پیشکسوتان ملوان حمایت از مهدی تارتار است و تماشاگران هم سرمربی تیم را تنها نگذارند تا شاهد بهبود وضعیت ملوان باشیم. این تیم می‌تواند در وضعیتی قرار بگیرد که هیچ حریف مقابلش حاشیه امنیت نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته