دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1402 - 09:20

امیدواری مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه به درخشش در مسابقات جهانی باکو+ فیلم

امیدواری مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه به درخشش در مسابقات جهانی باکو+ فیلم
مربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه خیلی امیدوار هستند تا تیراندازان بتوانند در مسابقات قهرمانی جهان به نتایج خوبی برسند.
کد خبر : 863034

مریم طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت تیراندازان پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی پیش از حضور در مسابقات را با شرایط خوبی پشت سر گذاشتیم و بامداد شنبه هم عازم باکو آذربایجان برای حضور در رقابت‌ها شدیم. خوشبختانه تمام تیراندازان در وضعیت خوبی آمادگی به سر می‌برند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان پس از المپیک سخت‌ترین تورنمنت محسوب می‌شود و از سطح بسیار سطح بالایی برخوردار خواهد بود چرا که در آن کسب سهمیه المپیک در نظر گرفته شده است. برای همین هم هدفگذاری و برنامه ما این است نسبت به رقبای آسیایی عملکرد قابل قبولی در دل مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ ادامه داد: پس از این رویداد هم عازم بازی‌های آسیایی می شویم. در مجموع هدف ما این است تا یک مقایسه‌ای بین سطح فنی خودمان و دیگر رقبای آسیایی داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم در میان تیم‌های آسیایی در قهرمانی جهان به نتایج خوبی برسیم.

طالبی در پایان در خصوص سطح آمادگی تیراندازان گفت: خدا را شکر بچه‌ها  سطح آمادگی خوبی دارند به طوری که تمام تمرینات به موقع و با نظم خوبی انجام شده و سطح فنی تیم بسیار مثبت و قابل قبول است. امیدوارم بتوانیم نسبت به مسابقات قبلی که ما از تیراندازان توقع داریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. از یک طرف قهرمانی جهان تمرین خوبی برای بازی‌های آسیایی است و از طرف دیگر هر ورزشکار شانس کسب سهمیه المپیک دارد. 

همچنین احمد ظفر جعفرزاده سرمربی تیم ملی تپانچه درباره آخرین وضعیت تیراندازان گفت: از ویژگی‌های مسابقات قهرمانی جهان این است که چهار ورودی المپیک در بخش تپانچه به نفرات برتر اختصاص داده می‌شود و برای همین هم هر کشوری حداکثر دو تیرانداز می‌تواند به این امر مهم برسد. امیدوارم این دو سهمیه برای ما به دست بیاید.

وی در پایان عنوان کرد: به هر حال اهمیت این رقابت‌ها بسیار زیاد است چرا که پس از این رویداد باید به بازی‌های آسیایی برویم و ان‌شاءالله در باکو محک خوبی بخوریم و این عملکردهای خوب به ما کمک کند تا در هانگژو بتوانیم رو سفید از دل مسابقات بیرون بیاییم. مسابقات قهرمانی جهان تمرین خوبی برای بازی‌های آسیایی است تا در آنجا به اتفاقات خوبی دست یابیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته