رشد ۳۸.۷درصدی درآمد فروش فولاد مباركه در ۴ ماهه ابتدایی سال 1402
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدیاسر طیبنیا در همین زمینه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بـه میـزان۲میلیـون و ۷۰۱هـزار و ۷۷۵ تـن ثبـت سـفارش بـرای مصـرف کننـدگان داخلـی محصـولات فـولاد مبارکـه انجـام شـده اسـت؛ ایـن در حالـی اسـت کـه ۷۵ درصـد ایـن محصـولات در بـورس کالا عرضـه شـده که این موضوع شـفافیت بیـش از پیـش در فـروش محصولات شـرکت را نشـان میدهـد. وی اولویـت اول فـولاد مبارکـه را تأمین نیـاز داخلی و جهتگیری شـرکت را بازاریابی و تشـخیص نیازهـای بـازار بهویـژه در بخش محصـولات ویژه فـولادی و تأمیـن این نیازهـا دانسـت و گفت:
خبرخوشبرایسهامداران بـه گفتـه طیبنیـا درآمـد۴مـاه ابتدایـی سـال جـاری ایـن شـرکت۸۴۰ هزار میلیـارد ریال بوده اسـت که در مقایسـه بـا درآمد چهارماهه سـال گذشـته که۶۰۶هـزار میلیـارد ریال بـوده، رشـد۳۸.۷ درصدی را نشـان میدهد که این میزان رشد درآمد خبر خوشی برای سـهامداران است.
رشد ۶۸ درصدیفروشمحصولاتدرتیرماه
وی ارتبـاط مؤثـر بـا مشـتریان و نـوآوری در بازاریابـی و چابکـی در تصمیمگیری را از دلایل رشـد فروش فولاد مبارکه دانسـت و گفت: فولاد مبارکـه در تیرماه امسـال فروشـی بیـش از ۲۰هـزار میلیارد تومـان به ثبت رسانده که نسبت به تیرماه سال گذشته رشد۶۸درصدی داشته است.
مدیرعامـل فـولاد مبارکـه در ادامـه از عرضـه ۸۷ درصد محصـولات فولاد
مبارکـه در بـازار داخـل خبـر داد و گفـت:۱۳درصـد محصـولات شـرکت نیز بـه بازارهـای جهانـی صادرشـده اسـت تـا ضمـن ارزآوری برای کشـور، ارزش افزوده بیشـتری بـرای سـهامداران و ذینفعان شـرکت بـه ارمغان آورده باشـیم.
توسعهشبکهخردهفروشیازدیگراولویتهایفولاد مبارکه
طیبنیا خاطرنشان کرد: توسعه شبکه خرده فروشی به منظور کاهش فاصله قیمت بـازار با عرضـههای فـولاد مبارکه در بـورس از دیگـر اولویتهای فولاد مبارکه در سـال۱۴۰۲است.
انتهای پیام/