دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرآیند ارزیابی آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش تغییر کرد

فرآیند ارزیابی آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش تغییر کرد
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: فرایند ارزیابی در آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش با رویکردی جدید و تحولی دنبال می‌شود که منطبق بر اهداف نظام تعلیم و تربیت است.
کد خبر : 862801

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور در وزارت آموزش‌وپرورش از فرایند ارزیابی آزمون استخدامی ابتدایی بازدید کرد.

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور در وزارت آموزش‌وپرورش از فرایند ارزیابی آزمون استخدامی ابتدایی بازدید کرد.

صحرایی در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت رسانه در جهاد تبیین افزود: دولت کار‌هایی را انجام داد که تا قبل از این بر زمین مانده بودند، در آموزش‌وپرورش برای اولین بار بعد از تدوین سند تحول در این دوره، این سند محور همه فعالیت‌ها قرار گرفت از جمله آزمون استخدامی و ... ما باید از ظرفیت رسانه‌ها در معرفی این عملکرد استفاده کنیم، این معنای واقعی جهاد تبیین است.

صالحی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات تحولی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ما آمادگی این را داریم با تمام ظرفیت در کنار وزارت آموزش‌وپرورش قرار بگیریم.

صالحی سپس با حضور در ستاد مرکزی ارزیابی توضیحات سجاد صدیقی مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش را شنید.

صدیقی در این بازدید خاطر نشان کرد: فرایند ارزیابی در آزمون‌های استخدامی آموزش‌وپرورش با رویکردی جدید و تحولی دنبال می‌شود که منطبق بر اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته