دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1402 - 21:54

گل‌محمدی: گلی که زدیم آفساید نبود/ از مسئولان می‌خواهیم در مورد VAR قول ندهند

گل‌محمدی: گلی که زدیم آفساید نبود  از مسئولان می‌خواهیم در مورد VAR قول ندهند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فیلم گلی که به آلومینیوم زدیم را دیدم و آفساید نبود.
کد خبر : 862419

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی پس از دیدار تیمش با آلومینیوم اراک اظهار داشت: دوست داشتم سه امتیاز در کنار هواداران به دست می‌آمد. جای آنها خالی است. برای تیمی که پرهوادارترین تیم آسیاست نتوانستیم زیرساخت داشته باشیم.

وی افزود: خدا را شار سه امتیاز مهمی بود. در شروع کار کارمان سخت بود. اردوهای ما پیش از شروع فصل لغو شد. بازیکنان ما در شرایط سخت خودشان را نشان دادند. سه امتیاز مهمی بود. همیشه اولین سه امتیاز خیلی سخت است. مقابل تیمی که دوندگی زیادی داشت. تیم‌های مجتبی حسینی نظم دارند. پارسال هم مقابل تیم با کیفیت حسینی کار سختی داشتیم، نظم دفاعی داشتند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: چمن بلند کیفیت بازی را پایین می‌آورد. باید چمن را کوتاه کنند تا بازی سرعت داشته باشد. چه کنیم که این چمن برای ۱۴-۱۳ پیش است. شوکه شدیم از کیفیت این چمن، وقتی وارد ورزشگاه شدیم و کیفیت آن را دیدیدم. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد.

وی یادآور شد: تبریک به هواداران، امیدوارم روند خوبی داشته باشیم. باید پیشرفت کنبم ولی یکسری مشکلات است. باید یکسری اتفاقات خوب را رقم بزنیم. کار سختی داریم و بچه‌ها اذیت می‌شوند. امیدوارم کارها به درستی انجام شود تا بدون مشکل پیش برویم.

گل‌محمدی در مورد گل تیمش که به اعتقاد سرمربی آلومینیوم آفساید بود، تصریح کرد: گل را دیدیم آفساید نبود. صحنه‌ای بود که خیلی میلی‌متری بود. در این جور مواقع دست کمک داورها باز است. نبود VAR خیلی روی کارشان تأثیرگذار است. محروم از این سیستم هستیم که در خیلی کشورهاست. به رغم قول‌هایی که می‌دهند اما VAR نمی‌آورند. از مسئولان می‌خواهیم قول ندهند تا امیدوار نشویم.

وی تأکید کرد: بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر و با این شرایط خیلی سخت است. می‌توانیم یک سال بازی نکنیم تا زیرساخت‌ها را درست کنیم. البته نمی‌شود بازی‌ها تعطیل شود. به مسئولان گوشزد می‌کنم تا به سمت امکانات بهتر برویم، وقتی بودجه می گیرند و باید تأثیرگذار باشند. 

به گزارش آنا، گل‌محمدی همچنین در نشست خبری اظهار داشت: روز خبرنگار را به شما خبرنگاران تبریک و به خانواده محمدرضا عجمی‌پور تسلیت می‌گویم. این تیم چند روز پیش از درگذشت عجمی‌پور با ما بازی داشت و در گفتگو با همکارانم از او تعریف کردم. او خوب دفاع می‌کرد و به همکارانم گفتم می‌تواند آینده‌دار باشد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: کسب سه امتیاز در اولین بازی همه لیگ‌ها مهم و سخت است. خدا را شکر می‌کنم که از موقعیت‌ها به‌ خوبی استفاده کردیم.

وی افزود: آلومینیوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تیم‌های مجتبی حسینی منظم بازی می‌کنند. امیدوارم مشکلات بچه‌های ما حل شود. درست است آن‌ها چیزی نمی‌گویند، اما این مسائل باید حل شود تا آن‌ها با ذهن بازتر و تمرکز بیشتری به فصل ادامه بدهند. نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم، اما این حق بچه‌هاست که به آن‌ها بیشتر رسیدگی شود.

وی در مورد دست خالی پرسپولیس در خط حمله گفت: دوست داشتیم بازیکنان بیشتری در این پست داشته باشم. متأسفانه توان مالی باشگاه اجازه نمی‌دهد کسانی را که می‌خواهیم، جذب کنیم. شاید درست نباشد درباره اسامی صحبت کنم، اما شخصیت تیم را حفظ می‌کنیم و ملاحظاتی را در نظر می‌گیریم. هنوز هم برای تقویت پرسپولیس در این پُست پیگیری می‌کنیم و ناامید نیستیم. امیدوارم این مسائل هم حل شود. متأسفانه همه چیز را به گردن مربی می‌اندازیم.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: حداقل سه گزینه داخلی داشتیم که نتوانستیم آن‌ها را به‌خاطر شرایط مالی جذب یا قراردادشان را تمدید کنیم. محدودیت‌هایی وجود دارد، اما برخی باشگاه‌ها توانستند تیم خود را حفظ کنند و قرارداد‌های جدیدی بستند. امیدوارم مسئولان نگویند همه تیم‌ها سقف بودجه را رعایت کرده‌اند که با این کار، به شعور مخاطب بی‌احترامی می‌شود.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس قانون سقف بودجه را رعایت کرده است، خاطرنشان کرد: بازیکنانی را که می‌خواستیم، نتوانستیم جذب کنیم. نزدیک به سقف بودجه هستیم و تلاش می‌کنیم به سقف نرسیم. برخی باشگاه‌ها راحت بازیکن گرفتند و قرارداد نفرات خود را تمدید کردند. امیدواریم همین جا توقف کنند و نگویند سقف بودجه رعایت شده است.

وی درباره عملکرد شهاب زاهدی برابر آلومینیوم گفت: وقتی یک بازیکن به تیم دیگری می‌رود، برای هماهنگی با ایده‌های تاکتیکی مربیان به زمان نیاز دارد. زاهدی بازی خیلی خوبی ارائه کرد و از جذب او خوشحال هستیم. بازیکنان می‌توانند بهتر شوند و باید به آن‌ها اعتماد کنیم. باید زمان بیشتری به بازیکنان بدهیم و از آن‌ها حمایت کنیم. این نفرات می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به غیبت هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: فوتبال در همه جای دنیا بدون تماشاگر معنا ندارد. هواداران پرسپولیس، تیم ما را صد دقیقه تشویق می‌کنند و به بازیکنان دلگرمی می‌دهند. تیم ما به هواداران وابسته است. غیبت آن‌ها ممکن است انگیزه ما را کاهش دهد و باعث شود هیجان لازم را در بازی نداشته باشیم.

گل‌محمدی افزود: قطعاً قدرت ما با نبود هواداران کاهش پیدا می کند. بازیکنان در کنار هواداران بیشتر می‌دوند و جو خوب به ما انرژی می‌دهد. استادیوم آزادی وضعیت خوبی ندارد، اما می‌توان تماشاگران را در بخش‌های روبه‌روی جایگاه ویژه یا پشت دروازه‌ها جا داد. غیبت آن‌ها شوک منفی است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی در مورد وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امکانات ورزشی هر کشور نشان‌ دهنده پیشرفت و اهمیتی است که به ورزش می‌دهند. جای شکرش باقی است که برای بازسازی اساسی ورزشگاه همت کردند. این استادیوم آبروی ورزش ایران است و از سال‌ها قبل می‌شد این ورزشگاه را با ارائه امکانات بهتر مجهز کنند. با این حال کسی به فکر نبوده که این اتفاقات افتاده است.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت خالی سرخپوشان در هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: پزشک تیم و کریم باقری روی نیمکت نبودند. با بازیکنان در این باره صحبت می‌کردیم و به نظرم جای باقری واقعاً خالی است. امیدواریم مشکل او برطرف شود و به تیم پرسپولیس برگردد.

وی در مورد دیدار‌های سخت پیش‌روی تیمش گفت: بازی به بازی تیم‌مان بهتر می‌شود و می‌توانیم آنالیز خوبی از تیم‌مان داشته باشیم. تیم ما در کوران مسابقات رو به پیشرفت است. متأسفانه بعد از سه هفته لیگ یک تعطیلی به وجود می‌آید و بعد آماده‌سازی تیم سخت می‌شود. تعطیلات کار مربیان را برای برنامه‌ریزی دیدار‌های تدارکاتی و بازی‌های بعدی سخت می‌کند. همیشه بازی بعدی برای من اهمیت بیشتری دارد و مهم‌ترین بازی عمر ما بازی آینده مقابل تراکتور است و تمرکزمان را روی بازی بعد می‌گذاریم.

گل‌محمدی درباره اینکه به نظرش امسال کار سخت‌تری نسبت به سال‌های قبل دارد، گفت: قطعاً کار ما سخت‌تر از پارسال است. فشردگی مسابقات خیلی زیاد است. لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر کار را سخت می‌کند. باید کنار و پشت هم باشیم و از هم حمایت کنیم. مسیر سختی را در پیش داریم و باید بتوانیم بیشتر کار کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم روز‌های خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته