دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1402 - 20:25

پرسپولیس یک نیمه برتر از آلومینیوم/ نعمتی زننده اولین گل فصل سرخپوشان پایتخت

پرسپولیس یک نیمه برتر از آلومینیوم  نعمتی زننده اولین گل فصل سرخپوشان پایتخت
پرسپولیس در پایان نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک، برنده از زمین خارج شد.
کد خبر : 862409

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فاقد تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند و نیمه نخست یک بر صفر بازی به سود سرخپوشان به پایان رسید.

داور: امیرسامان سلطانی

اخطار: میلاد فخرالدینی (آلومینیوم)

گل: علی نعمتی (۳۷)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و شهاب زاهدی.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امیر جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی.

پرسپولیس با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی، بازی را هجومی آغاز کرد هر چند در غیاب تماشاگران بازی در فضایی سرد برگزار شد. آلومینیوم با ایجاد لایه‌های دفاعی مانع از ایجاد موقعیت برای سرخپوشان می‌شد. انتظار هواداران بیرون از ورزشگاه پرسپولیس برای رسیدن به گل دقیقه ۳۷ به پایان رسید و علی نعمتی با فرار به پشت مدافعان حریف، گل برتری تیمش را وارد دروازه آلومینیوم کرد. در ادامه هر دو تیم به دنبال خلق فرصت‌های گلزنی بودند که مهم‌ترین فرصت را آلومینیوم توسط میلاد فخرالدینی از دست داد تا پرسپولیس برنده نیمه نخست باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته