دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد؛ 

استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان در جهاد تبیین

استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان در جهاد تبیین
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: برای استفاده از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه در راستای مأموریت جهاد تبیین و امیدآفرینی در فضای جامعه دانشگاهی و آحاد مردم آماده‌ هستیم.
کد خبر : 861788

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست خبری که امروز (یک شنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۲) با اصحاب رسانه در محل سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، اظهار کرد: جریان انقلاب اسلامی گفتمانی را ایجاد کرد که انسان‌ها بر مبنای آن حاضر شدند برای حفظ ارزش‌ها و علایق و دستاوردهای نظام اسلامی ایستادگی کنند و همین عامل باعث شد تا ۴ دهه با افتخار در مقابل هجمه بیگانگان و حتی جنگ جهانی مقاومت خود را حفظ کنیم. 

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، تاکید کرد: شهید بابایی خلبان بسیجی نام گرفت و خدمات و همکاری و فداکاری ایشان در دفاع مقدس مثال‌زدنی است‌. 

مردانی افزود: رسالت خبرنگاری رسالت روایتگری است و از آنجایی که مقام معظم رهبری روی موضوع جهاد تببین تاکید دارند؛ بنابراین خبرنگاری یکی از مصداق‌های جهاد تببین است. 

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: اعلام آمادگی می‌کنیم که در خدمت استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان و اصحاب رسانه در راستای مأموریت جهاد تبیین و امیدآفرینی در فضای جامعه دانشگاهی و فضای عمومی و آحاد مردم هستیم تا به کمک تبیین واقعیت‌ها از سوی استادان و انتشار آن از سوی رسانه نقس مؤثری از خود به یادگار بگذاریم. 

مردانی گفت: شناسایی و چهره‌سازی استادانی که می‌توانند روشنگری کنند حتی در استانها نه فقط تهران به رسانه‌ها معرفی می‌شوند تا در قالب گفت‌وگو  به عنوان چهره اثرگذار ملی در راستای جهاد تبیین شناخته شوند. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: ۲۰ کمیته تخصصی تشکیل داده‌ایم و ۶ کمیته از آن راه‌‌اندازی شده است و ماموریت چندین بسته سیاستی در راستای بحران آب، کشاورزی، مسائل حقوقی و ... را ارائه داده‌اند و ارتباط با اندیشکده‌های تخصصی می‌تواند مشکلات کشور را حل کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته