دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 12:14

دیدار دانشجویان دافوس با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن الائمه (ع)

دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی آموزش محورشناسی در استان خراسان رضوی اعزام شده‌اند؛ با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) دیدار کردند.
کد خبر : 86127

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به اردوی آموزش محورشناسی در استان خراسان رضوی اعزام شدهاند؛ با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) دیدار کردند.


امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) در این دیدار گفت: دانشجویان دافوس ارتش باید به تجزیه و تحلیل تهدیدات مختلف منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بپردازند و راهبردهای دفاعی و ژئوپولیتیکی مورد نیاز را بررسی کنند.


وی ادامه داد: شما دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد، آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید و مناصب فرماندهی عالی و میانی را عهده دار خواهید شد؛ لذا باید آموزش محورشناسی را جهت دستیابی به اهداف پیش بینی شده به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید.


دانشجویان دوره‌های 26 و دهم حرفه‌ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از 22 تا 30 اردیبهشت ماه در قالب 15 گروه به مأموریت آموزش محورشناسی در نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند که این مأموریت گسترده‌ترین برنامه آموزش عملی محورشناسی در سطح نیروهای مسلح است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته