دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1402 - 13:57

بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک از خوابگاه‌های آزادی و نصرت

بازدید سرزده دبیرکل کمیته ملی المپیک از خوابگاه‌های آزادی و نصرت
دبیر کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی صبح امروز از خوابگاه‌های آزادی و نصرت به صورت سرزده بازدید کرد.
کد خبر : 860842

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مناف هاشمی دبیرکمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به همراه محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و نوروزی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی صبح امروز با حضور در خوابگا‌ه‌های آزادی و نصرت به صورت سرزده از این خوابگاه‌ها بازدید کردند.

در این بازدید هاشمی ضمن بررسی وضعیت خوابگاه‌ها، با مسئولین، ورزشکاران و کادر فنی حاضر در این دو خوابگاه صحبت و مشکلات را بررسی نمودند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی در این بازدید با اشاره به اهمیت اسکان بی‌دغدغه و شرایط ایده‌آل ورزشکاران برای حضوری موفق در این رویداد اظهار داشت: رفع مشکلات اولیه ورزشکاران در خوابگاه‌ها قطعا در اولویت، برطرف خواهد شد.

هاشمی در ادامه این بازید افزود: در حال حاضر مالکیت و مسئولیت هر دو خوابگاه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان وما بهره‌بردار هستیم که در صورت واگذاری هر دو مجموعه به کمیته ملی المپیک این امکان میسر خواهد بود تا دربحث توسعه‌ای، پیگیری مسایل عمرانی و افزایش زیرساخت‌ها، فعالیت‌های موثری صورت گیرد که به همین منظور نشستی با مسئولین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به توضیح است بازی‌های آسیایی هانگژو هفته اول مهرماه به میزبانی کشور چین در شهر هانگژو برگزار می‌گردد که به همین منظور ورزشکاران رشته‌های بوکس، کاراته و کوراش در حال حاضر در خوابگاه نصرت اقامت دارند و ورزشکاران رشته‌های قایقرانی، ووشو و شنا نیز در خوابگاه آزادی مستقر هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته