دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1395 - 09:46
موردی که چمران در جلسه شورای شهر خواستار برخورد با آن شد:

پاساژی در غرب تهران فقط اجناس خارجی می‌فروشد/ ورود جنس ایرانی به این پاساژ ممنوع است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از اینکه میوه‌های قاچاق به حاشیه میادین رانده شده‌اند از نیروی انتظامی خواست با این موضوع برخورد کنند و گفت: در غرب تهران پاساژی وجود دارد که تنها اجناس خارجی و قاچاق می‌فروشد و اجناس ایرانی حق ورود ندارند.
کد خبر : 86034

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر در آغاز سیاست‌های خود با بیان اینکه میوه‌های قاچاق از میادین جمع شدند؛ اما به حاشیه میادین رانده شده است، اظهار کرد: در این صورت دیگر مسئولین میادین مسئول مبارزه و جمع‌آوری میوه‌های قاچاق نیستند و این وظیفه نیروی انتظامی است که با قاچاق میوه مبارزه کند و حاشیه میادین را از این میوه‌ها پاکسازی کند.


وی افزود: به راستی خرید میوه قاچاق برای ایرانی کسر شأن است. در حالی‌که ما نمی‌توانیم سیب‌های ارومیه‌ای خود را جمع کنیم با قیمت گزاف سیب از فرانسه قاچاق می‌آوریم.


رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در غرب تهران پاساژی وجود دارد که تنها اجناس خارجی و قاچاق می‌فروشد و اجناس ایرانی حق ورود به این پاساژ را ندارند، این واقعا جالب است مسئولین باید با این موضوع به شدت برخورد کنند. در این شرایط ما باید برای کالای ایرانی شأن لازم را قائل شویم و برای استفاده شهروندان از کالاهای با کیفیت و خوب ایرانی تلاش کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته