دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1402 - 16:09

رحمانی: ورزشگاه تختی آبادان از دور خارج نمی‌شود/ ایرادها پیش از شروع لیگ برتر رفع خواهد شد

رحمانی: ورزشگاه تختی آبادان از دور خارج نمی‌شود  ایرادها پیش از شروع لیگ برتر رفع خواهد شد
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت گفت: ورزشگاه تختی آبادان تا پیش از شروع لیگ برتر به استانداردهای مدنظر سازمان لیگ دست خواهد یافت.
کد خبر : 859579

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ورزشگاه تختی آبادان هنوز نتوانسته از سازمان لیگ فوتبال مجوز میزبانی از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را دریافت کند.

در همین رابطه محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به آنا اظهار داشت: روز گذشته با محمدرضا کشوری فرد و سهیل مهدی مسئولان سازمان لیگ جلسه داشتم و به نقاط خوبی رسیدیم. پس فردا نمایندگان سازمان لیگ به آبادان می‌روند تا وضعیت ورزشگاه تختی را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. ایرادهایی که به ورزشگاه تختی گرفته شده رفع شده یا در حال رفع شدن است. ما ورزشگاهی در سطح تختی در آبادان نداریم که بخواهیم این ورزشگاه را از دور خارج کنیم. ایرادهایی که دارد را رفع خواهیم کرد و به بازی‌های لیگ برتر می رسانیم.

رحمانی افزود: هنوز قولی مبنی بر دادن مجوز به ورزشگاه تختی آبادان به ما داده نشده ولی فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد و ایرادها پیش از شروع لیگ برتر رفع خواهد شد. البته سعی شده تا بحث میزبانی صنعت نفت در آبادان لحاظ شود و ما هم تلاش خواهیم کرد تا ورزشگاه را به استانداردهای مدنظر برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته