دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وعده پالایشگاه آبادان به باشگاه صنعت نفت برای میزبانی از استقلال

وعده پالایشگاه آبادان به باشگاه صنعت نفت برای میزبانی از استقلال
باشگاه صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر میزبان استقلال خواهد بود.
کد خبر : 857566

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ورزشگاه تختی آبادان از نگاه سازمان لیگ فاقد استانداردهای لازم برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شده بود و سهیل مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ در مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها این موضوع را اعلام کرد.

به دنبال اعلام مسئول برگزاری مسابقات، انتشار نامه‌ای از سوی محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خطاب به محمدرضا کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ که در آن عنوان شده بود این باشگاه با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و باشگاه استقلال خوزستان، در چند دیدار ابتدایی که میزبانی مسابقات را بر عهده دارد در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان حریفان خواهد بود این سوال را پیش آورد که صنعت نفت و استقلال خوزستان در هفته‌های اول، سوم و پنجم در یک روز و یک ساعت میزبان حریفان هستند و امکان میزبانی در ورزشگاه غدیر برای نماینده آبادان ممکن نیست و آبی‌های خوزستان پذیرای حریفان خود خواهند بود.

محمدحسین رحمانی در واکنش به اینکه صنعت نفت آبادان در کدام ورزشگاه میزبان حریفان لیگ برتری است، به خبرنگار ورزشی آنا اظهار داشت: پالایشگاه آبادان به ضرس قاطع به ما قول داده که ورزشگاه تختی تا شروع رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌شود. با سهیل مهدی رایزنی کردیم و این رایزنی ادامه خواهد داشت. از سویی دیگر با وعده‌ای که پالایشگاه آبادان به باشگاه صنعت نفت داده خود را آماده میزبانی از استقلال خواهیم کرد و می‌دانیم این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته