دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساکت سد محکم مهاجم سپاهان برای جدایی/ شانس پرسپولیسی شدن مغانلو چقدر است؟

ساکت سد محکم مهاجم سپاهان برای جدایی  شانس پرسپولیسی شدن مغانلو چقدر است؟
درحالی که باشگاه سپاهان تاکید بر حفظ مهاجم خود دارد اما اخباری که به گوش می‌رسد حکایت از تلاش این بازیکن برای جدایی از این تیم است.
کد خبر : 858320

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته یکی از مباحث مهم نقل و انتقالاتی وضعیت شهریار مغانلو مهاجم سپاهان بوده است.

در یک ماه گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه این بازیکن تمایلی به ادامه همکاری با سپاهان ندارد و حتی در ترکیه قصد داشته اردو را ترک کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداده است.

باشگاه سپاهان هم بابت چنین اخباری در اطلاعیه هایی تاکید  کرده تصمیمی بر از دست دادن مغانلو ندارد اما پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که باشگاه پرسپولیس تمایل به جذب این بازیکن دارد و حتی خود او هم چراغ سبز را به سرخ ها نشان داده اما گرفتن رضایتنامه او از باشگاه سپاهان که همواره یکی از سرسخت ترین رقبای پرسپولیس بوده کار راحتی نیست و ساکت مدیرعامل سپاهان حاضر نیست رضایتنامه این بازیکن را برای رقیبش صادر کند.

شاید اگر تیم های دیگری خواهان مغانلو بودند مدیرعامل سپاهان راحت تر با درخواست مغانلو برای جدایی کنار می آمد اما دلیل مقاومت باشگاه سپاهان مقابل خواسته بازیکنش پیشنهاد پرسپولیس است.

در هر صورت تعداد مهاجمان سپاهان برای فصل جاری طوری است که اگر یکی از مهاجمان این تیم جدا شوند خیلی مسئله غیر قابل باوری نخواهد بود. رقابت در خط حمله سپاهان با نفرات زیاد و سخت خواهد بود و شاید همین باعث شده تا شهریار مغانلو به فکر جدایی افتاده باشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته