دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1402 - 09:05
در گفت‌وگو با آنا؛

حسینی: دولت در تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی ندارد

حسینی: دولت در تشکیل وزارت بازرگانی تردیدی ندارد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت تردیدی در تشکیل وزارت بازرگانی ندارد، گفت: اگر هم نظر دیگری داشته باشیم رسما اعلام می کنیم؛ همچنان معتقد به تشکیل این وزارتخانه هستیم.
کد خبر : 858046

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی مُردد شده است و همین نگاه باعث عدم بررسی آن در صحن مجلس شده، گفت: «خیر» هیچ تردیدی صورت نگرفته است و دولت همچنان به تشکیل وزارت بازرگانی تاکید دارد.

وی افزود: لایحه دولت در نوبت بررسی در صحن مجلس قرار دارد، در کمیسیون به تصویب رسید و باید در صحن هم رأی‌گیری شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: اگر دولت نظر دیگری داشته باشد رسما اعلام می‌کند و پیگیر این ماجرا هم معاونت پارلمانی رئیس جمهور است.

گفتنی است، پیش از این جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آنا، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس، گفته بود که ظاهراً دولت نسبت به تفکیک وزارت بازرگانی مُردد شده و همین رفتار مجلس را هم به تردید انداخته است.

وی با بیان اینکه به هر حال این موضوع هم موافقانی و هم مخالفانی دارد، اما اینگونه نمی‌توان پیش رفت و باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود، گفته بود: دولت باید تصمیم خود را بگیرد و مجلس را هم دچار تردید نکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته