دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1402 - 12:01

حمایت افسران سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از نافرمانی در ارتش

حمایت افسران سابق نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از نافرمانی در ارتش
افسران سابق نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار طوماری، حمایت خود را از اعتراض خلبان ها و نظامیان مخالف با لایحه تغییرات قضایی این رژیم اعلام کردند.
کد خبر : 857707

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از هاآرتص، صد‌ها افسر سابق نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به جنبش مخالفت با انجام خدمت وظیفه پیوستند و از اعتراضات خلبان ها و نافرمانی در ارتش این رژیم حمایت کردند.

این افسران در پیام خود خطاب به خلبان ها تاکید کردند که بدون هیچ تردیدی از اعتراضات شما و تمرد از انجام خدمت وظیفه حمایت می‌کنیم.

از جمله کسانی که نامه حمایت از اعتراضات خلبان ها را امضا کردند، «دان حلوتس» رئیس پیشین ستاد ارتش، «عاموس یادلین» فرمانده سابق تیپ نیرو‌های ذخیره، «افیحای بن نون» و «گیل ریگف» دو فرمانده دیگر سابق ارتش صهیونیستی هستند.

طبق برآورد رسانه‌های صهیونیستی، اعتراض خلبان های نیروی هوایی ارتش این رژیم به تغییرات قضایی، حساس‌ترین نقطه ضعف «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، در روند پیشبرد کودتای قضایی است.

از سوی دیگر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکیدکرد که استعفای صد‌ها خلبان از نیرو‌های هوایی، آسیب جدی و واقعی به عملکرد این نیرو وارد خواهد کرد.

روز گذشته، ۳۵۰ خلبان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار و اعلام کردند که دیگر حاضر به انجام خدمت نیستند.

همچنین، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، تعداد افسران و نظامیان ذخیره مخالف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو در واحد سایبری تهاجمی رژیم صهیونیستی نیز رو به افزایش است و تعداد آن‌ها که از انجام خدمت نظام به دلیل اجرای تغییرات قضایی نافرمانی می‌کنند، اکنون به ۳۰۰ نفر رسیده است.

دو شب پیش و همزمان با برگزاری جلسه کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برای بررسی بخشی از لایحه جنجالی تغییرات قضایی، منابع خبری از تظاهرات در مقابل ساختمان کنست و ورود چند معترض به آن خبر دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته