دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

وقتی نایب‌رئیس از تمام مسائل کلان فدراسیون بی‌اطلاع است!+فیلم

وقتی نایب‌رئیس از تمام مسائل کلان فدراسیون بی‌اطلاع است!+فیلم
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته میهمان تلفنی شبکه خبر بود اما هیچ رفع ابهامی در مورد مسائل مختلف انجام نداد و اظهارات وی باعث تعجب شد.
کد خبر : 857472

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته منصور قنبرزاده در حالی میهمان تلفنی برنامه  مجله فوتبال شبکه خبر بود که وی به جای رفع ابهامات بیشتر به  آنها دامن زد! درست در جایی که مجری برنامه از نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد استفاده از VAR در لیگ برتر و همچنین تاکید لیگ قهرمانان آسیا بر داشتن این تکنولوژی اشاره داشته قنبرزاده پاسخ درستی به سوال نمی‌دهد و او حتی در زمانی که با سوال در مورد جزییات قرارداد امیر قلعه نویی و شروط  فدراسیون مواجه می‌شود، جواب‌هایی می‌دهد که بسیار مبهم است.

قنبرزاده به عنوان کسی که در سازمان لیگ دستی بر آتش دارد می گوید در مورد استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر چون در کارگروه این موضوع نیست اطلاع دقیقی ندارد و هر آنچه تاج گفته به عنوان رئیس فدراسیون که از همه مسائل آگاه است، از همه بر واقعیت نزدیک تر است.

 وی همچنین در مورد تاکید لیگ قهرمانان آسیا به استفاد از VAR  را هم پاسخ نمی دهد و به مجری برنامه می گوید سهیل مهدی میهمان شما است و بهتر می تواند در این مورد صحبت کند!

در نهایت در مورد قرارداد امیر قلعه نویی هم می گوید در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحثی در مورد شروط مطرح شده در رسانه ها در مورد قلعه نویی بحثی مطرح نشده است اما نظرات در مورد او مثبت است چون تیم تیم ملی باید ثبات داشته باشد!

مجری تاکید می کند پس باید بگوییم که قرارداد امیر قلعه نویی تا جام ملت ها است اما باز هم قنبرزاده قاطع پاسخ نمی دهد که مشخص کند بالاخره مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون تا چه تاریخی است.

نه تنها منصور قنبرزاده بلکه سایر اعضای هیات رئیسه هم جای او بودند جواب های بهتری حاصل نمی شد و این طور که معلوم است در این فدراسیون فقط خود تاج است که باید در مورد مسائل مختلف گره از کار باز کند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته