دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قنبرزاده: در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌ها باید با صداوسیما قرارداد داشته باشند+فیلم

قنبرزاده: در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌ها باید با صداوسیما قرارداد داشته باشند+فیلم
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: استقلال ۲ سال است که به دلیل اینکه درآمد و هزینه‌هایش توازن ندارد مجوز آسیایی نمی‌گیرد.
کد خبر : 857177

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصور قنبرزاده در پایان مراسم قرعه‌کشی بیست و سومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: برنامه قرعه‌کشی بسیار مختصر و مفید بود. در اولین فرصت تاریخ هر هفته را اعلام خواهیم کرد تا باشگاه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در این دوره از لیگ روی نظم و انضباط و همچنین رعایت دستورالعملی که به تصویب هیئت رئیسه رسیده نظارت بسیار دقیقی خواهیم داشت. خوشحال هستیم که استقلال هم شرایط مدیریتی‌اش مشخص شد. باید ‌از تیم‌هایی که به عنوان نماینده کشورمان در آسیا شرکت می‌کنند حمایت کنیم، هر کاری هم که امکان داشته باشد برای آنها انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه پافشاری روی قانون سقف بودجه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بحث شخص نیست، این کارگروه مصوب هیئت رئیسه است و روی آن خیلی کار شده است.باشگاه‌ها باید برنامه‌هایشان را بدهند و این پروسه‌ای که شروع شده در فاز اول است. بحث ساختارسازی و سازماندهی تیم‌های پایه است. ببینید برای VAR و زمین‌های فوتبال چقدر مشکل داریم که باید حل شود. روی بحث سقف بودجه به اندازه کافی صحبت کردیم و در این قانون فاصله بین تیم‌های اول تا چهارم به خوبی رعایت شده است. آنهایی که سهمیه آسیایی دارند در یک سطح بالاتر قرار گرفتند و سقف ۳۲۵ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده و بقیه تیم‌ها مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان سقف قرارداد آنها است. 

قنبرزاده درباره درآمد حق پخش تلویزیونی تیم‌های استقلال و پرسپولیس یادآور شد: در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا یکی از الزامات و مدارکی که AFC می‌خواهد قرارداد باشگاه‌ها با صداوسیما است که یکی از محل‌ درآمدهای ثابت باشگاه‌ها است. اینجا بحث درآمد و هزینه است و باشگاه‌های ما باید درآمد داشته باشند که هزینه کنند. باشگاه استقلال ۲ سال است که به دلیل اینکه درآمد و هزینه‌هایش توازن ندارد مجوز آسیایی نمی‌گیرد. اگر این روال ادامه پیدا کند سال بعد هم همین اتفاق می‌افتد. مطمئن باشید در این بحث کار کارشناسی شده است البته اشکالاتی هم وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته