دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درودگر: چلنچ خیلی صادقانه میان من و سرمربی تیممان برقرار است+ فیلم

درودگر: چلنچ خیلی صادقانه میان من و سرمربی تیممان برقرار است+ فیلم
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت:ان‌شاءالله بتوانیم از قهرمانی خودمان در جام حذفی دفاع کنیم و در لیگ هم بدرخشیم و از گروه خودمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
کد خبر : 857183

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق درودگر بعد از قرعه کشی لیگ برتر گفت: به طور کلی ما باید تمام تیم‌ها بازی انجام دهیم و آنها هم با ما بازی کنند اما در چینش مسابقات احساسم این است فرصت خوبی به دست آوردیم. زیرا تیم ما یک تحول اساسی در آن ایجاد شده و خیلی از بازیکنان دیگر در خدمت ما نیستند. این مساله باعث شد تا مقدار زیادی بازی‌های اول هماهنگ به دست بیاوریم و ان‌شاءالله بتوانیم از قهرمانی خودمان در جام حذفی دفاع کنیم و در لیگ هم بدرخشیم و همچنین از گروه خودمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی درباره شرایط این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تا جایی که بودجه به ما اجازه می‌داده بهترین روش را با همکاری رحمتی که واقعا مربی حرفه‌ای است در کنارش مالک و همچنین اعضای هیات مدیره و مردم خوب استان مازندران و شهر قائمشهر انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه شما سقف بودجه را قبول دارید اما رحمتی با آن مخالف است، توضیح داد: هم من و هم رحمتی سرمربی تیم ملی از دو نگاه مختلف به این ماجرا نگاه می‌کنیم. از نظر من این مساله مدیریتی است و او هم از جانب بازیکنان و مربیان به این ماجرا نگاه کرده است. هیچ اشکالی ندارد زیرا در تجارب افکار و بحث چلنچ خیلی صادقانه میان ما برقرار است که امیدوار این اتفاق منجر شود تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

صحبت‌های کامل او را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته