دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قنبرزاده: تا پایان نیم‌فصل را امروز مشخص می‌کنیم/ قلعه‌نویی براساس فیفا دی برنامه لیگ را دیده است+ فیلم

قنبرزاده: تا پایان نیم‌فصل را امروز مشخص می‌کنیم  قلعه‌نویی براساس فیفا دی برنامه لیگ را دیده است+ فیلم
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: نسبت به فصول گذشته هم زودتر وارد کار شدیم و هم اینکه بالاخره تا پایان نیم فصل بازی‌ها مشخص خواهد شد.
کد خبر : 857160

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، منصورقنبرزاده در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال گفت: امروز (یکشنبه) مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر است و خداراشاکریم که نسبت به فصول گذشته هم زودتر وارد کار شدیم و هم اینکه بالاخره تا پایان نیم فصل بازی‌ها مشخص خواهد شد. اگر امروز هفته‌ها تعیین نشد توصیه بنده به سهیل مهدی است که این امر هم صورت بگیرد.

وی افزود: تقریبا تا پایان لیگ بیست و سوم برنامه‌ها را مشخص کرده‌ایم زیرا سرمربی تیم ملی براساس فیفا دی برنامه‌ها را به اطلاع ما رسانده است و می‌توانیم امیدوارتر باشیم نسبت به فصول گذشته لیگ را برگزار کنیم. با توجه به اینکه هم فیفا دی‌ها و همچنین لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده براساس آن هم برنامه‌ریزی صورت گرفته است. 

وی در مورد اینکه ما فصل قبل لیگ قهرمانان را نداشتیم و امسال جام ملت های آسیا را هم در پیش داریم، گفت: همه این‌ها در برنامه مشخص شده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا ورزشگاه آزادی مشکلاتش حل خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: در حوزه پاسخگویی بنده نیست. البته برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در یک فرصت زمانی ناظران AFC با حضور در اینجا بررسی‌هایی انجام خواهند داد. طبیعتا اگر این ورزشگاه آماده نباشد هر ورزشگاهی که در آسیا حضور دارد دو ورزشگاه را معرفی کرده است. قاعدتا اگر ورزشگاه نخست آنها آماده نباشد باید در ورزشگاه دوم بازی کنند.

قنبرزاده در مورد استفاده از VAR در لیگ گفت: در این مورد به اندازه کافی صحبت شده است. VAR یک پروژه‌ای است که به جز منابع مالی، بحث تحریم هم وجود دارد و شرکت‌هایی که این تکنولوژی را دارند، نمی‌توانند در داخل کشور آن را پیاده کنند. در مجموع اتفاقات خوبی افتاده و رییس فدارسیون تمهیداتی را به وجود آورده که تا وقتی نهایی نشده نباید در مورد آن صحبت کنیم.

صحبت‌های کامل او را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته