دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عنایتی: دعوت از کسانی که در تیم ملی امید بازیکن دارند خنده‌دارترین حرف است+فیلم

عنایتی: دعوت از کسانی که در تیم ملی امید بازیکن دارند خنده‌دارترین حرف است+فیلم
سرمربی تیم ملی امید گفت: اگر قرار باشد اتفاقات گذشته برای تیم امید بیفتد نمی‌شود کاری کرد.
کد خبر : 856902

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در مقابل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه خوبی که با حضور مهدی تاج، محمدرضا کشوری فرد و هدایت ممبینی داشتیم برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای تیم ملی امید انجام دادیم. قرار است به ترکیه برویم و اردوی خوبی را به مدت ۱۰ روز برگزار کنیم. سه بازی دوستانه هم در این اردو برگزار خواهیم کرد. یک هفته مانده به بازی‌های ازبکستان بازیکنان در اختیار تیم خواهند بود و امیدوارم حمایت‌های لازم از تیم بشود. بعد از آن هم به هانگژو می‌رویم تا بازی‌های بسیار خوبی را در بازی‌های آسیایی انجام دهیم.

سرمربی تیم امید خاطرنشان کرد: بیشتر صحبت‌هایی که انجام دادیم مبنی بر این بود که اتفاقاتی که در گذشته برای تیم‌های امید رخ داده این بار تکرار نشود. اگر قرار باشد اتفاقات گذشته برای تیم امید بیفتد نمی‌شود کاری کرد. برای بازی‌های آسیایی باید ۲۲ بازیکن انتخاب کنیم که اصلا امکان تغییر ندارد. ما از همه ظرفیت فوتبالی برای دو جام استفاده می‌کنیم.

عنایتی درباره جدایی محمد فنایی گفت: فنایی مشکل شخصی داشت که جدا شد. این خنده‌دار ترین حرف است که فقط از مربیانی که بازیکن در تیم امید دارند دعوت کردیم. در مینی کمپ گذشته ۱۰۰ بازیکن دیدم که از بین آنها ۶ بازیکن انتخاب کردیم.

متن کامل صحبت‌های عنایتی در فیلم‌های زیر قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته