دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سازمان لیگ: اسدی، عبدی و عمری سهمیه بزرگسال سپاهان و پرسپولیس هستند/ گوهری نیز برای آلومینیوم همین شرایط را دارد

سازمان لیگ: اسدی، عبدی و عمری سهمیه بزرگسال سپاهان و پرسپولیس هستند  گوهری نیز برای آلومینیوم همین شرایط را دارد
سرپرست کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد سهمیه آکادمی و انتقال بازیکن قرضی توضیحاتی داد.
کد خبر : 856889

فرشید طاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد شائبه حضور بازیکن قرضی در لیست بزرگسالان یا لیست سایر اظهار داشت: هر بازیکنی که به صورت قرضی به تیم دیگری می رود در لیست بزرگسال قرار می گیرد اما برای تیم مبدا که  بازیکن را قرض می‌ دهد در بخش سایر قرار می گیرد.

وی در مورد اینکه ایا احمد گوهری بازیکن سهمیه بزرگسالا آلومینیوم محسوب می‌شود یا خیر توضیح داد: پیش از این در سال های گذشته روال بر این بود که وقتی بازیکنی قرضی به تیم دیگری می رفت  در تیم مبدا باقی می ماند و سهمیه را پر می کرد اما اکنون قانون تغییر کرده است تا تیم مبدا بتواند جای بازیکن قرضی بازیکن در لیست بزرگسال خود جذب کند.

طاهری تاکید کرد: در سالهای گذشته در بخش رده های پایه یعنی زیر 21 سال و زیر 23 سال  دو لیست 6 نفره در نظر گرفته شده بود که اکنون این به رده سنی زیر 21 سال تغییر پیدا کرده است و یک بخش هم سایر گذاشته شده است.

سرپرست کمیته نقل و انتقالات همچنین در مورد سهمیه بخش آکادمی هم تصریح کرد: در مورد سهمیه آکادمی هم قضیه به این شکل است که بازیکنان زیر 21 سال فقط شامل این سهمیه می شوند و هیچ ربطی به این ندارد که بازیکنی در هر رده سنی چون در آکادمی یک باشگاه بوده می تواند در این سهمیه قرار بگیرد. مثلا باشگاه فولاد در مورد نجاریان در خواست دارد که این بازیکن در سهمیه آکادمی لحاظ شود اما این درست نیست. نجاریان بازیکن آکادمی فولاد هست اما رده سنی او به این سهمیه نمی خورد. در این زمینه می توانم رضا اسدی، محمد عمری و مهدی عبدی را هم نام ببرم که در این لیست آکادمی نمی گنجند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته