دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پسر بازیکن سابق استقلال در مسیر فوتبالیست‌هایی که زود محو شدند/ ادامه رویه اشتباه آینده‌های فوتبال ایران

پسر بازیکن سابق استقلال در مسیر فوتبالیست‌هایی که زود محو شدند  ادامه رویه اشتباه آینده‌های فوتبال ایران
اظهارات دروازه‌بان استقلالی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نشان می‌دهد چه آینده غلطی در انتظار استعداد‌های آینده فوتبال کشور است.
کد خبر : 856783

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرشا شکوری بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان که دروازه‌بان خوب و آینده داری است در مصاحبه‌ای گفته مسئولان باشگاه استقلال حتی یک تماس با او نگرفتند و حتی صعود تیم ملی نوجوانان را به وی تبریک هم نگفتند. او گلایه کرده که قراردادش تمام شده اما کسی در باشگاه سراغ وی را نگرفته است!

این واکنش از سوی یک دروازه‌بان نوجوان نشان می‌دهد که او چه رویه غلطی را در پیش گرفته چون در حالی که بازیکنان بزرگسال در لیگ برتر بیشتر در فضای مجازی فعال هستند و رویه زندگی ورزشی و غیر ورزشی آنها به سمت دیده شدن پیش می‌رود،  حالا یک بازیکن نوجوانان از آنها الگو برداری کرده و در واقع دنبال دیده شدن است و به مسائلی غیر از خود فوتبال فکر می‌کند. جالب اینجا است استقلال این روزها مدیرعامل ندارد و کسی در این باشگاه حضور ندارد که حتی سراغ سرمربی سرشناس و بازیکنانی چون قائدی و محبی را بگیرد اما یک بازیکن نوجوان که اتفاقا پدرش فوتبالیست همین تیم بوده از حالا و در این سن مدعی است که چرا به وی رسیدگی نشده است!

استقلال از این استعدادها کم نداشته که رویه غلطی را در پیش گرفته‌اند و حالا هیچ خبری از آنها نیست. به طور مثال پارسال همین وقت‌ها عرفان باقری آقای گل امیدها  کاملاً در بورس بود و از او به عنوان پدیده بزرگ فوتبال ایران یاد می‌کردند. باقری پس از چند رفت و برگشت به  باشگاه پرسپولیس، دوباره به استقلال برگشت ولی در نهایت ساپینتو او را نخواست و حالا هیچ خبری از این بازیکن نیست. او درست مثل رضا آذری بازیکن با استعداد و تکنیکی که در فضای مجازی دنبال رویاهایش بود و شاهین طاهرخانی که با یک اشتباه راهی باشگاه پرسپولیس شد و البته سر از نساجی در آورد، دنبال دیده شدن بود و متاسفانه حاشیه‌های عجیب و غریب فوتبال ایران همه این نفرات را به کام خود کشیده و آینده فوتبالی آنها را نابود کرد.

پسر بازیکن سابق استقلال در مسیر فوتبالیست‌هایی که زود محو شدند/ ادامه رویه اشتباه آینده‌های فوتبال ایران

 در مورد رضا آذری هم خیلی‌ها از او به عنوان یک مجتبی جباری دیگر نام می‌بردند اما متاسفانه برای دیده شدن به سمت حاشیه‌ها رفت و فوتبال ایران یک استعداد خوب را از دست داد. همین داستان در مورد شاهین طاهرخانی و عرفان باقری هم صدق می‌کرد و حالا چنین خطری به شدت آرشا شکوری و شکوری‌ها را تهدید می‌کند.او اگر دنبال تبریک گفتن مسئولان باشگاه استقلال باشد مسلماً به جایی نمی‌رسد آن هم مسئولانی که پیش پا افتاده‌ترین کارهای خود را انجام نمی‌دهند و صدها ایراد به کارشان وارد است.

آرشا شکوری‌ها اگر می‌خواهد در فوتبال پیشرفت کنند باید تمام تمرکز و ذهن خود را فقط متوجه خود فوتبال کنند و اصلاً دنبال مسائل اینچنینی مثل تبریک گفتن باشگاه استقلال و یا دیده شدن در رسانه‌ها نباشند. استعدادهایی مثل آرشا شکوری در فوتبال ایران زیادند اما متاسفانه اکثر آنها راه را غلط می‌روند و دوره اوج فوتبالشان خیلی زودتر از حد تصور تمام می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته