دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1402 - 09:15

پورسلمان: همچنان منتظر روادید ایتالیا هستیم/ به درخشش در قهرمانی جهان امیدواریم

پورسلمان: همچنان منتظر روادید ایتالیا هستیم  به درخشش در قهرمانی جهان امیدواریم
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: انتظارمان این است در بخش تیمی مسابقات قهرمانی جهان با توجه به آمادگی بالای ملی‌پوشان بتوانیم در جمع هشت تیم برتر جهان حضور داشته باشیم.
کد خبر : 856764

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط تیم ملی شمشیربازی سابر پیش از حضور در قهرمانی جهان اظهار کرد: خداراشکر شرایط خوب پیش می‌رود و دور جدید تمرینات تیم ملی که اردوی متصل به اعزام هم است از روز هجدهم شروع شده است. تا الان همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم تا روز مسابقات همین روند ادامه داشته باشد. ما کار خودمان را جلو می‌بریم و به بچه‌هایمان کاملاً اعتقاد داریم به دنبال این هستیم که در هر مسابقه بهتر از قبل عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز روادید سفارت ایتالیا برای حضور ایران در آن‌ها صادر نشده است، گفت: فعلا از طرف سفارت ایتالیا اقدامی صورت نگرفته هر چند همچنان منتظریم پروسه قانونی آن سپری شود تا در زمانی که تعیین می‌کنند برویم و کار‌های نهایی حضورمان در آنجا را پیگیری کنیم.

رییس فدراسیون شمشیربازی در خصوص اینکه چه انتظاری از سابریست‌ها در بخش انفرادی و تیمی قهرمانی جهان دارد، عنوان کرد: خداراشکر تیم خوبی داریم و انتظارمان این است در بخش تیمی با توجه به آمادگی بالای ملی‌پوشان و همچنین تدارکات مناسب و از همه مهمتر روحیه بالایی که خود بچه‌ها دارند بتوانیم در جمع هشت تیم برتر جهان حضور داشته باشیم. در بخش انفرادی هم امیدواریم هم علی پاکدامن، هم محمد رهبری و هم ۲ نفر دیگر تا مراحل پایانی جدول به کارشان ادامه دهند.

پورسلمان در پایان گفت: این آخرین جام جهانی قبل از بازی‌های آسیایی خواهد بود و برای ما بسیار مهم است تا با کسب امتیازات مناسب بتوانیم شرایط بهتری را در راه المپیکی شدن خودمان ایجاد کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته