دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

افزایش دما در اکثر نقاط کشور

افزایش دما در اکثر نقاط کشور
با اعلام سازمان هواشناسی هفته پیش رو در برخی از استان‌ها شاهد بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید هستیم و از امروز افزایش دما در اکثر مناطق کشور آغاز می‌شود.
کد خبر : 856749

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز در ارتفاعات غرب مازندران و شمال آذربایجان غربی شاهد ابرناکی و رگبار پراکنده هستیم و برای فردا و روز دوشنبه در شمال آذربایجان غربی، سه‌شنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران و چهارشنبه در گیلان، مازندران و گلستان رگبار بارانی، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. طی ۵ روز آینده در سایر مناطق کشور آسمان صاف انتظار می‌رود.


از امروز تا دوشنبه و طی روز چهارشنبه در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از جنوب شرق، جنوب سمنان، تهران، بخش‌هایی از مرکز و شمال‌شرق در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق مستعد وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی ۳ روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است. امروز در اکثر مناطق کشور به‌ویژه شمال غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر افزایش دما روی می‌دهد.

برای فردا تنگه هرمز، دریای عمان و روز دوشنبه علاوه بر این مناطق، شرق خلیج‌فارس نیز مواج خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته